Specifika marketingu streamovacích služeb

Název práce: Specifika marketingu streamovacích služeb
Autor(ka) práce: Faltová, Anežka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Svoboda, Štěpán
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je identifikování marketingových specifik kategorie video streamovacích služeb placených odběrateli (tzv. SVOD služeb) v České republice. Práce se snaží o zmapování této kategorie především z pohledu marketingového makroprostředí, mikroprostředí a marketingového mixu. Teoretická část shrnuje dosavadní poznatky marketingových specifik kategorie. V praktické části jsou k zodpovězení výzkumných otázek využity analýzy sekundárních dat a kvantitativní výzkum mezi českými uživateli SVOD služeb. Kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření slouží k popsání specifik spotřeby a preferencí uživatelů. Na základě zjištěných marketingových specifik jsou sepsána doporučení pro současné i potenciální hráče na tomto trhu.
Klíčová slova: video streamovací služby; Česká republika; SVOD služby; marketingová specifika
Název práce: The Marketing Specifics of Streaming Services
Autor(ka) práce: Faltová, Anežka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Svoboda, Štěpán
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of the thesis is to identify the marketing specifics of the category of video streaming services paid by subscribers (so-called SVOD services) in the Czech Republic. The paper aims to map this category mainly from the point of view of the marketing macro-environment, micro-environment, and marketing mix. The theoretical part summarizes the current knowledge of the marketing specifics of the category. In the practical part, secondary data analysis and quantitative research among Czech users of SVOD services are used to answer the research questions. Quantitative research in the form of a questionnaire survey serves to describe the specifics of consumption and user preferences. Based on the identified marketing specifics, recommendations are provided for current and potential players in this market.
Klíčová slova: video streaming services; SVOD services; marketing specifics; Czech Republic

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 5. 2022
Datum podání práce: 14. 5. 2023
Datum obhajoby: 6. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80792/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: