Marketingová komunikácia Severočeského divadla v Ústí nad Labem

Název práce: Marketingová komunikácia Severočeského divadla v Ústí nad Labem
Autor(ka) práce: Rybár, Filip
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vítová Dušková, Marie
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom práce je predstavenie súčasnej marketingovej komunikácie Severočeského divadla v Ústí nad Labem, identifikácia nedostatkov a následné navrhnutie opatrení na jej optimalizáciu. Teoretická časť práce vymedzuje marketing a jeho špecifiká v kultúre, komunikačný mix, situačnú analýzu. V praktickej časti práce je krátko predstavené Severočeské divadlo, na základe teoretických poznatkov z literárnej rešerše a rozhovoru s marketingovým oddelením divadelnej inštitúcie popísaný komunikačný mix divadla. Ďalej je vykonaná situačná analýza k lepšiemu pochopeniu súčasného prostredia a to konkrétne pomocou PEST analýzy a SWOT analýzy. Primárne dáta sú získané dotazníkovým šetrením, ktorý má za cieľ zistiť ako je komunikácia Severočeského divadla vnímaná jeho návštevníkmi. V závere práce sú na základe získaných poznatkov zodpovedané výskumné otázky, zhodnotená aktuálna komunikácia a sformulované odporúčania pre jej zlepšenie.
Klíčová slova: marketing; marketingová komunikácia; komunikačný mix; divadlo; Severočeské divadlo
Název práce: Marketingová komunikácia Severočeského divadla v Ústí nad Labem
Autor(ka) práce: Rybár, Filip
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vítová Dušková, Marie
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem práce je představení současné marketingové komunikace Severočeského divadla v Ústí nad Labem, identifikace nedostatků a následné navržení opatření k její optimalizaci. Teoretická část práce vymezuje marketing a jeho specifika v kultuře, komunikační mix, situační analýzu. V praktické části práce je krátce představeno Severočeské divadlo, na základě teoretických poznatků z literární rešerše a rozhovoru s marketingovým oddělením divadelní instituce popsaný komunikační mix divadla. Dále je provedena situační analýza k lepšímu pochopení současného prostředí a to konkrétně pomocí PEST analýzy a SWOT analýzy. Primární data jsou získána dotazníkovým šetřením, který má za cíl zjistit jak je komunikace Severočeského divadla vnímána jeho návštěvníky. V závěru práce jsou na základě získaných poznatků zodpovězeny výzkumné otázky, zhodnocena aktuální komunikace a zformulována doporučení pro její zlepšení.
Klíčová slova: Severočeské divadlo; marketing; komunikační mix; divadlo; marketingová komunikace
Název práce: Marketing communication of the North Bohemian Theatre in Ústí nad Labem
Autor(ka) práce: Rybár, Filip
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vítová Dušková, Marie
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to present the current marketing communication of the North Bohemian Theatre in Ústí nad Labem, identify shortcomings and then propose measures to optimize it. The theoretical part of the work defines marketing and its specifics in culture, communication mix, situational analysis. In the practical part of the thesis, the North Bohemian Theatre is briefly presented, based on theoretical knowledge from literary research and interview with the marketing department of the theatre institution described the communication mix of the theatre. Next, a situational analysis is performed to better understand the current environment, specifically using a PEST analysis and a SWOT analysis. Primary data is obtained through a questionnaire survey, which aims to find out how the communication of the North Bohemian Theatre is perceived by its visitors. At the end of the work, research questions are answered based on the knowledge gained, current communication is evaluated and recommendations for its improvement are formulated.
Klíčová slova: marketing communication; communication mix; theatre; North Bohemian Theatre; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 3. 2023
Datum podání práce: 15. 5. 2023
Datum obhajoby: 31. 5. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/84144/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: