Sociální sítě jako marketingový nástroj fitness trenéra

Název práce: Sociální sítě jako marketingový nástroj fitness trenéra
Autor(ka) práce: Do, Lam Nhat Truong
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem sociálních sítí jako nástroje pro marketingovou komunikaci a budování osobního brandu fitness trenéra pro odlišení se v tomto silně konkurenčním odvětví. Cílem této práce je navrhnout strategii využití sociálních sítí pro efektivní komunikaci a podporu budování osobního brandu. Teoretická část se věnuje tématům z oblasti marketingu, sociálních sítí, osobního brandu, influencer marketingu a fitness. V praktické části je využito metody SWOT a PEST pro situační analýzu trhu a Porter pro konkurenční analýzu trhu. Dále je využito výzkumné metody hloubkových rozhovorů s fitness trenéry pro zodpovězení otázky, jak oni sami využívají sociální sítě. Na základě těchto výsledků je navržena strategie k využití sociálních sítí
Klíčová slova: marketingová komunikace; sociální sítě; marketing; osobní brand; influencer marketing; fitness; trenér; kouč; online koučink
Název práce: Social media as a marketing tool for a fitness trainer
Autor(ka) práce: Do, Lam Nhat Truong
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the topic of social media as a tool for marketing communication and building a personal brand of fitness trainer to differentiate in this strongly competitive market. The goal of this thesis is to design a strategy for using the social media to effectively communicate and build a personal brand. Theoretical part is devoted to topics such as marketing, social media, personal brand, influencer marketing and fitness. In the practical part the SWOT and PEST methods are used for the situational analysis of the market and Porter method for competition analysis of the market. Then the research method of interview with the fitness trainers is used to answer the question how are they using the social media. Based on these results the strategy on the use of social media is proposed.
Klíčová slova: influencer marketing; marketing; marketing communication; social media; personal brand; fitness; trainer; coach; online coaching

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 1. 2023
Datum podání práce: 15. 5. 2023
Datum obhajoby: 7. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/83907/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: