Innovation in traditional porcelain company G. Benedikt

Název práce: Innovation in traditional porcelain company G. Benedikt
Autor(ka) práce: Janáková, Julie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Jurek, Martin
Oponenti práce: Machek, Ondřej
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This thesis recognizes the importance of innovation in an everchanging world, even for traditional companies. The aim of this thesis is to gain a comprehensive understanding of the factors that influence product innovation at G. Benedikt and identify trends and factors within the HoReCa sector that can help the company to remain competitive and profitable in the future. To achieve this author elaborated on the s the company’s approach towards innovation, evaluated the impact of being a family business on its innovativeness, explored the external factors, assessed how is G. Benedikt compared to its competitors in terms of innovation and market trends that may affect the development of new products. Additionally, the research seeks to uncover potential areas of focus and opportunities for further innovation to drive growth and maintain a competitive edge within the industry.
Klíčová slova: Porcelain Industry; Family Business; Horeca; Innovation
Název práce: Innovation in traditional porcelain company G. Benedikt
Autor(ka) práce: Janáková, Julie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Jurek, Martin
Oponenti práce: Machek, Ondřej
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato práce se věnuje důležitosti inovací v neustále se měnícím světě, a to i v tradiční společnosti. Cílem této práce je získat komplexní představu o faktorech, které ovlivňují inovaci výrobků ve společnosti G. Benedikt, a identifikovat trendy a faktory v odvětví HoReCa, které mohou společnosti pomoci udržet si konkurenceschopnost a ziskovost i v budoucnu. Za tímto účelem autorka zpracovala přístup společnosti k inovacím, zhodnotila vliv toho, že je rodinným podnikem, na její inovativnost, prozkoumala vnější faktory, posoudila, jak je společnost G. Benedikt srovnávána se svými konkurenty z hlediska inovací a tržních trendů, které mohou ovlivnit vývoj nových výrobků. Kromě toho se výzkum snažil odhalit potenciální oblasti, na které je třeba se zaměřit, a příležitosti pro další inovace, aby se podpořil růst a udržel konkurenční náskok v rámci odvětví.
Klíčová slova: Porcelánový průmysl; Inovace; Horeca; Rodinná firma

Informace o studiu

Studijní program / obor: International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 12. 2022
Datum podání práce: 15. 5. 2023
Datum obhajoby: 7. 6. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/83120/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: