Analýza cenové politiky a image fitnes centra

Název práce: Analýza cenové politiky a image fitnes centra
Autor(ka) práce: Zhukov, Ilya
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Tahal, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je analýza image a cenové politiky fitness centra John Reed a zhodnocení faktorů, které mají vliv na jeho chování na trhu. Práce sestává z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou popsány nástroje, pomocí kterých jsem prováděl výzkum. Praktická část se zabývá zkoumáním faktorů, které mají vliv na cenovou politiku a image společnost pomocí PESTEL analýzy a segmentace, analýzou image prováděné pomocí dotazníku a pohovorů. Výsledkem práce je posouzení chování společnosti na trhu, správnosti volby cenové politiky a image u potenciálních, stálých i bývalých zákazníků a u konkurence.
Klíčová slova: Cenová politika; Reputace; Image; Ceny; Segmentace
Název práce: Analysis of fitness center‘s image and pricing policy
Autor(ka) práce: Zhukov, Ilya
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Tahal, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the image and pricing policy of John Reed fitness center and evaluate the factors that influence its behavior on the market. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the tools that will be used to conduct the research. The practical part deals with the research of factors that influence company’s pricing policy and image using PESTEL analysis and segmentation, as well as image analysis using questionnaire and interviews. The result of the work is the assessment of company's market behaviour, the correctness of the choice of pricing policy and image, that potential, actual and ex customers and competitors hold on this organization.
Klíčová slova: Image; Pricing; Segmentation; Reputation; Pricing policy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 10. 2022
Datum podání práce: 15. 5. 2023
Datum obhajoby: 31. 5. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/82233/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: