Využití sociálních síti v budování značky soukromé galerie

Název práce: Využití sociálních síti v budování značky soukromé galerie
Autor(ka) práce: Gonchar, Yana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Prokůpek, Marek
Oponenti práce: Zelený, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Branding hraje velmi důležitou roli při propagaci a rozvoji jakékoli organizace, včetně oblasti umění a kultury. Bakalářská práce se zabývá problematikou brandingu soukromých galerií na sociálních sítích, jeho rolí při budování pozic značky na trhu s uměním a hledáním nejefektivnějších metod brandingu a marketingu na internetu. Cílem práce je analyzovat, jak sociální sítě ovlivňují vnímání galerií z pohledu návštěvníků a jak je mohou galerie využít k posílení interakce s klienty a vytvoření pozitivní image. Teoretická část obsahuje vysvětlení hlavních pojmů souvisejících se strategiemi brandingu a digitálního marketingu a způsoby efektivního využití jejich nástrojů pro budování značky soukromé galerie. Praktickou část tvoří on-line dotazník, jehož účelem je zjistit, jak návštěvníci komunikují s galeriemi na sociálních sítích a jaký vliv mají sociální sítě na jejich vnímání galerie a rozhodování o návštěvě. Výstupem jsou doporučení pro soukromé galerie na nejefektivnější využití sociálních sítí k budování značky a přilákání návštěvníků. Tato doporučení jsou založena na analýze dat shromážděných z dotazníku a mohou být galeriemi použita jako vodítko pro zlepšení využití sociálních médií v marketingu a budování značky.
Klíčová slova: branding; marketing; SMM; značka; soukromá galerie; sociální sítě
Název práce: The use of social media in building a private gallery brand
Autor(ka) práce: Gonchar, Yana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Prokůpek, Marek
Oponenti práce: Zelený, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Branding plays a very important role in the promotion and development of any organization, including the field of arts and culture. The bachelor's thesis deals with the issue of branding of private galleries on social networks, its role in building brand positions on the art market and the search for the most effective methods of branding and marketing on the Internet. The aim of the thesis is to analyze how social networks influence the perception of galleries from the perspective of visitors and how galleries can use them to strengthen interaction with clients and create a positive image. The theoretical part contains an explanation of the main concepts related to branding and digital marketing strategies and ways to effectively use their tools for building a private gallery brand. The practical part consists of an online questionnaire, the purpose of which is to find out how visitors communicate with galleries on social networks and what influence social networks have on their perception of the gallery and their decision to visit. The output is recommendations for private galleries on the most effective use of social networks to build a brand and attract visitors. These recommendations are based on an analysis of data collected from a questionnaire and can be used by galleries as a guide to improve their use of social media in marketing and branding.
Klíčová slova: private gallery; social media; marketing; SMM; brand; branding

Informace o studiu

Studijní program / obor: Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 12. 2021
Datum podání práce: 15. 5. 2023
Datum obhajoby: 2023

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: