Zhodnotenie marketingovej komunikácie značky Heineken 0.0 a následné doporučenia

Název práce: Zhodnotenie marketingovej komunikácie značky Heineken 0.0 a následné doporučenia
Autor(ka) práce: Bašistová, Mária
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Honegr, Karel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto diplomovej práce bolo kritické zhodnotenie súčasnej marketingovej komunikácie značky Heineken 0.0 na českom trhu, zhodnotenie jej vplyv na spotrebiteľov a taktiež určiť chuťové preferencie českých spotrebiteľov, v kategórii balených neochutených nealkoholických pív. Po vyhodnotení získaných dát boli vypracované doporučenia pre spoločnosť Heineken Česká republika pre budúcu komunikáciu značky Heineken 0.0 na českom trhu. Dáta výskumu boli získané prostredníctvom online dotazníka, ktorý bol zameraný na spotrebiteľské preferencie v rámci piva, znalosť značky Heineken a Heineken 0.0 a ich komerčných komunikácií. Celkovo dotazník vyplnilo 200 osôb žijúcich v Českej republike. Podmienkou bola konzumácia baleného nealkoholického piva aspoň 1 krát za 6 mesiacov. Druhá časť výskumu bola tvorená chuťovým testom, ktorý sa skladal z 2 kôl. Za účasti 10 respondentov bolo skúmaných vybraných 5 značiek nealkoholického piva, z ktorých 1 bola práve Heineken 0.0. Skúmala sa samotná chuť produktu a taktiež ako značka ovplyvní vnímanie chuti spotrebiteľom.
Klíčová slova: Heineken; marketingová komunikácia; značka; image značky; identita značky; reklama; komerčná komunikácia
Název práce: Evaluation of the marketing communication of the Heineken 0.0 brand and recommendations based on obtained data
Autor(ka) práce: Bašistová, Mária
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Honegr, Karel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This thesis aimed to critically evaluate the current marketing communication of the Heineken 0.0 brand on the Czech market, to evaluate its impact on consumers, and also to determine the taste preferences of Czech consumers in the category of packaged unflavored non-alcoholic beers. After evaluating the obtained data, recommendations were drawn up for the Heineken Czech Republic for future communication of the Heineken 0.0 brand on the Czech market. The research data was collected through an online questionnaire that focused on consumer beer preferences, brand awareness of Heineken and Heineken 0.0, and their commercial communications. A total of 200 people living in the Czech Republic completed the questionnaire. The condition was consuming packaged non-alcoholic beer at least once every 6 months. The second part of the research consisted of a taste test, which consisted of 2 rounds. With the participation of 10 respondents, 5 selected non-alcoholic beer brands were investigated, of which 1 was Heineken 0.0. The product's taste was studied, as well as how the brand will affect the consumer's perception of the taste.
Klíčová slova: marketing communication; brand; brand image; brand perception; Heineken
Název práce: Zhodnotenie marketingovej komunikácie značky Heineken 0.0 a následné doporučenia
Autor(ka) práce: Bašistová, Mária
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Honegr, Karel
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce bylo kritické zhodnocení současné marketingové komunikace značky Heineken 0.0 na českém trhu, zhodnocení jejího vlivu na spotřebitele a také určit chuťové preference českých spotřebitelů, v kategorii balených neochucených nealkoholických piv. Po vyhodnocení získaných dat byla vypracována doporučení pro společnost Heineken Česká republika pro budoucí komunikaci značky Heineken 0.0 na českém trhu. Data výzkumu byla získána prostřednictvím online dotazníku, který byl zaměřen na spotřebitelské preference v rámci piva, znalost značky Heineken a Heineken 0.0 a jejich komerčních komunikací. Celkem dotazník vyplnilo 200 osob žijících v České republice. Podmínkou byla konzumace baleného nealkoholického piva alespoň jednou za 6 měsíců. Druhá část výzkumu byla tvořena chuťovým testem, který se skládal ze 2 kol. Za účasti 10 respondentů bylo zkoumáno vybraných 5 značek nealkoholického piva, z nichž 1 byla právě Heineken 0.0. Zkoumala se samotná chuť produktu a také jako značka ovlivní vnímání chuti spotřebitelem.
Klíčová slova: Heineken; marketingová komunikace; značka; pivo

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 6. 2022
Datum podání práce: 29. 6. 2023
Datum obhajoby: 6. 9. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80946/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: