Způsoby vstupu DM-Drogerie Markt na turecký trh

Název práce: The Modes of Entry of DM-Drogerie Markt into the Turkish Market
Autor(ka) práce: Abbasov, Rahman
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Šípková, Martina
Jazyk práce: English
Abstrakt:
In my thesis, main idea is choosing appropriate mode of entry into Turkish market for the name of DM Drogerie markt. In order to interpret the best conclusion, I used factors, selection process, some strategies, modes of entries, about DM and its market position, PEST, SWOT and some more methots.
Klíčová slova: International market; Entry mode; Drogerie markt; Franchising; Joint ventures
Název práce: Způsoby vstupu DM-Drogerie Markt na turecký trh
Autor(ka) práce: Abbasov, Rahman
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Šípková, Martina
Jazyk práce: English
Abstrakt:
V mé diplomové práci je hlavní myšlenkou vybrat vhodný způsob vstupu na turecký trh pro společnost DM-Drogerie Markt Pro interpretaci nejlepšího závěru jsem použil faktory, výběrový proces, některé strategie, způsoby vstupu, o DM a jeho pozici na trhu, PEST, SWOT a některé další metody
Klíčová slova: Mezinárodní trh; Společné podniky; Drogerie markt; Kosmetický a zdravotní sektor; Vývozní

Informace o studiu

Studijní program / obor: International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 9. 2022
Datum podání práce: 30. 6. 2023
Datum obhajoby: 4. 9. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/81868/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: