Vliv sociálních médií na B2B značky

Název práce: The impact of social media on B2B brands
Autor(ka) práce: Blatská, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Kalmár, Jakub
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The thesis is focused on B2B branding and what impact social media have on B2B branding. The theoretical part is divided into two parts. In the first part, the concept of B2B branding, the role of B2B brands, B2B brand architecture and building a B2B brand are explained. The second part includes the topics social media used in B2B branding, the usage of multiple social media platforms and the use of social media in B2B branding. The practical part of the thesis focuses on the research of the use and influence of social media in brand building through in-depth interviews and subsequent evaluation of the research results.
Klíčová slova: social media; B2B branding ; B2B brand; B2B brand building; B2B brand architecture; social media in B2B branding; LinkedIn; Facebook; Instagram; Twitter; YouTube; in-depth interviews
Název práce: Vliv sociálních médií na B2B značky
Autor(ka) práce: Blatská, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Kalmár, Jakub
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřena na B2B branding a jeho vztah k sociálním médiím. Teoretická část je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá vysvětlením konceptu B2B branding, role B2B značek, architektury B2B značky a procesem budování B2B značky. Druhá část se zaměřuje na téma využívání sociálních médií v B2B brandingu, včetně používání různých platforem sociálních médií a strategií pro sociální média v B2B brandingu. Praktická část práce se zaměřuje výzkum užívání a vlivu sociálních médií při budování značky pomocí hloubkových rozhovorů a následné vyhodnocení výsledků výzkumu.
Klíčová slova: B2B branding ; B2B značka; budování B2B značky; architektura B2B značky; sociální média; sociální média při používání B2B značky; LinkedIn; Facebook; Instagram; Twitter; YouTube; hloubkové rozhovory

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 9. 2022
Datum podání práce: 30. 6. 2023
Datum obhajoby: 4. 9. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/81820/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: