Dnešní Význam Anti-zákonů v Luxusním Marketingu

Název práce: The Today's Relevance of Anti-Laws in Luxury Marketing
Autor(ka) práce: Ismailova, Madina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Stránská, Michaela
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This thesis deals with the anti-laws of luxury marketing, which are the set of managerial principles summarized by Kapferer and Bastien used in strategic marketing. The anti-laws were developed during the 90s and early 00s. The goal of this thesis is to evaluate whether these anti-laws are relevant in the current environment. For this purpose, the thesis identifies luxury marketing anti-laws and analyses the core nature of their functionality by grouping them into categories with common drivers. Further, the thesis aims at identifying conditions under which these anti-laws remain truthful, and whether changes in technology, consumer behavior, or market trends have an impact on their relevancy. The main research input was provided through interviews with luxury marketing experts.
Klíčová slova: Luxury marketing; anti-laws; luxury brands; luxury marketing trends
Název práce: Dnešní Význam Anti-zákonů v Luxusním Marketingu
Autor(ka) práce: Ismailova, Madina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Stránská, Michaela
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá antizákony luxusního marketingu, což je soubor manažerských principů shrnutých Kapfererem a Bastienem používaných ve strategickém marketingu. Anti-zákony byly vyvinuty během 90. let a začátkem 20. století. Cílem této práce je zhodnotit, zda jsou tyto protizákony relevantní v současném prostředí. Za tímto účelem práce identifikuje antizákony luxusního marketingu a analyzuje podstatu jejich funkčnosti seskupením do kategorií s běžnými ovladači. Dále se práce zaměřuje na identifikaci podmínek, za kterých tyto antizákony zůstávají pravdivé, a zda změny v technologii, chování spotřebitelů nebo tržní trendy mají vliv na jejich relevanci. Hlavní vstup do výzkumu byl poskytnut prostřednictvím rozhovorů s odborníky na luxusní marketing.
Klíčová slova: Luxusní marketing; anti-zákony; trendy luxusního marketingu; luxusní značky

Informace o studiu

Studijní program / obor: International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 6. 2022
Datum podání práce: 30. 6. 2023
Datum obhajoby: 31. 8. 2023
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/81015/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: