Marketingová strategie značky Sedita a její vnímání spotřebiteli

Název práce: Marketingová stratégia značky Sedita a jej vnímanie spotrebiteľmi
Autor(ka) práce: Kobelár, Adam
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce je zhodnotiť súčasnú marketingovú stra-tégiu značky Sedita a jej vnímanie spotrebiteľmi na českom trhu. Prvá časť práce sa venuje základnej definícii pojmu marketing, ktorý je ďalej konkrétnejšie rozobraný v pojmoch ako marketingový mix, komunikačný mix a SWOT analýza. Praktická časť analyzuje marketingovú stratégiu značky a porovnáva ju s konkurenciou. Súčas-ťou praktickej časti je dotazníkový výskum, ktorý sa zameriava na vnímanie značky Sedita a jej marketingovej stratégie na českom trhu. V závere sú na základe výsled-kov z vlastného výskumu popísané možné návrhy na zlepšenie.
Klíčová slova: Marketing; Marketingový mix; Komunikačný mix; SWOT analýza
Název práce: Marketing Strategy of the Sedita Brand and Its Perception by Consumers
Autor(ka) práce: Kobelár, Adam
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The main objective of this bachelor's thesis is to evaluate the current marketing strategy of the Sedita brand and its perception by consumers in the Czech market. The first part of the thesis focuses on the fundamental definition of the marketing concept, which is further elaborated on in terms such as the marketing mix, communication mix, and SWOT analysis. The practical section analyzes the brand's marketing strategy and compares it with the competition. The practical part includes a questionnaire survey that focuses on the perception of the Sedita brand and its marketing strategy in the Czech market. In conclusion, based on the research results, possible suggestions for improvement are described.
Klíčová slova: Marketing; Marketing Mix; Communication Mix; SWOT Analysis
Název práce: Marketingová strategie značky Sedita a její vnímání spotřebiteli
Autor(ka) práce: Kobelár, Adam
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit současnou marketingovou strategii značky Sedita a její vnímání spotřebiteli na českém trhu. První část práce se věnuje základní definici pojmu marketing, který je dále detailněji rozpracován v termínech jako marketingový mix, komunikační mix a SWOT analýza. Praktická část analyzuje marketingovou strategii značky a porovnává ji s konkurencí. Součástí praktické části je dotazníkové šetření, které se zaměřuje na vnímání značky Sedita a její marketingové strategie na českém trhu. Na závěr jsou na základě výsledků vlastního výskumu popsány možné návrhy na zlepšení.
Klíčová slova: Marketing; Marketingový mix; Komunikační mix; SWOT analýza

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 6. 2022
Datum podání práce: 8. 12. 2023
Datum obhajoby: 16. 1. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/80863/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: