Stratégia rebrandingu značky Soberano

Název práce: Stratégia rebrandingu značky Soberano
Autor(ka) práce: Božoňová, Lívia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom diplomovej práce je návrh efektívnej rebrandingovej stratégie pre španielsku značku SOBERANO na slovenskom trhu. Značka Soberano patrí do portfólia spoločnosti González Byass a môžeme ju označiť za synonymum výnimočnej kvality v oblasti brandy a brandy-based produktov. Konzumácia brandy je tradične kategorizovaná do barového prostredia na vychutnávanie si, s cieľovou skupinou mužov vo veku 45+. Cieľom navrhnutého konceptu rebrandingovej stratégie pre SOBERANO bude tzv. omladenie značky, a teda zmodernizovanie jej vizuálneho a komunikačného prejavu, zmena brand image a oslovenie novodefinovanej mladšej cieľovej skupiny vo veku 20 – 35 rokov. S tým tiež súvisí zmena positioningu značky a vytvorenie nových asociácii s konzumáciou brandy, spojených so zábavou a aktuálnymi trendmi.
Klíčová slova: brand audit; brand image; rebranding; identita značky, ; redizajn
Název práce: Stratégia rebrandingu značky Soberano
Autor(ka) práce: Božoňová, Lívia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je návrh efektivní rebrandingové strategie pro španělskou značku SOBERANO na slovenském trhu. Značka Soberano patří do portfolia společnosti González Byass a můžeme ji označit za synonymum výjimečné kvality v oblasti brandy a brandy-based produktů. Konzumace brandy je tradičně kategorizována do barového prostředí pro vychutnávání si, s cílovou skupinou mužů ve věku 45+. Cílem navrženého konceptu rebrandingové strategie pro SOBERANO bude tzv. omlazení značky, a tedy zmodernizování jejího vizuálního a komunikačního projevu, změna brand image a oslovení nově definované mladší cílové skupiny ve věku 20 – 35 let. S tím také souvisí změna positioningu značky a vytvoření nových asociací s konzumací brandy spojených se zábavou a aktuálními trendy.
Klíčová slova: rebranding; brand audit; brand image; identita značky; redizajn
Název práce: Rebranding strategy of the brand Soberano
Autor(ka) práce: Božoňová, Lívia
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to propose an effective rebranding strategy for the Spanish brand SOBERANO on the Slovak market. The Soberano brand belongs to the portfolio of the González Byass company and can be described as a synonym for exceptional quality in the field of brandy and brandy-based products. Brandy consumption is traditionally categorized into a bar environment for enjoyment, with the target group being men aged 45+. The purpose of the proposed rebranding strategy concept for SOBERANO will be the so-called rejuvenating the brand, thus modernizing its visual and communication expression, changing the brand image and addressing the newly defined younger target group aged 20-35. This is also related to a change in brand positioning and the creation of new brandy consumption associations linked to entertainment and current trends.
Klíčová slova: Rebranding; brand audit; brand image; brand identity; redesign

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 9. 2023
Datum podání práce: 24. 4. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: