Green marketing a jeho vliv na spotřební chování u generace Z se zaměřením na kosmetiku

Název práce: Green marketing a jeho vliv na spotřební chování u generace Z se zaměřením na kosmetiku
Autor(ka) práce: Jeřábková, Nina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem Green Marketingu na generaci Z při nákupu kosmetiky. Za pomoci hloubkových rozhovorů a online dotazníku hledá odpovědi na otázky jako, co je pro generaci Z nejdůležitější aspekt udržitelné kosmetiky, jak je Green Marketing touto generací vnímán a jaké je povědomí o strategiích Green Marketingu a Green Washingu. V teoretické části jsou definovány hlavní pojmy a uvedené příklady z praxe. V metodologické části je představení zvolených výzkumných metod, výzkumných otázek a hypotéz, které jsou následně rozebrány v části shrnující poznatky výzkumu. V závěru této části jsou sepsány limitace výzkumu a závěrečná doporučení vyplývající z výsledků výzkumu.
Klíčová slova: Green Marketing; Green Washing; Generace Z; udržitelnost; kosmetika
Název práce: Green marketing and its impact on consumer behaviour of generation Z with focus on the cosmetics
Autor(ka) práce: Jeřábková, Nina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the impact of Green Marketing on Generation Z when purchasing cosmetics. Using in-depth interviews and an online questionnaire, it seeks answers to questions such as what is the most important aspect of sustainable cosmetics for Generation Z, how is Green Marketing perceived by this generation, and what is the awareness of Green Marketing and Greenwashing strategies. The theoretical part defines the main concepts and provides examples from practice. The methodological part introduces the chosen research methods, research questions, and hypotheses, which are then discussed in the section summarizing the research findings. At the end of this section, the limitations of the research and final recommendations based on the research results are outlined.
Klíčová slova: Green Washing; Green Marketing; sustainability; cosmetics; Generation Z

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 9. 2023
Datum podání práce: 25. 4. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: