Ekonomické dopady rebrandingu fotbalového klubu FK Teplice

Název práce: Ekonomické dopady rebrandingu fotbalového klubu FK Teplice
Autor(ka) práce: Pašek, Adam
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je analyzovat rebranding fotbalového klubu FK Teplice a na základě atributů značky definovaných v teoretické části posoudit, zda rebranding byl úspěšný a pomohl klubu k dosažení lepších ekonomických výsledků. První část práce vychází z aktuální marketingové teorie a shrnuje současné znalosti o značce, analýze marketingového prostředí, strategii budování značky a rebrandingu. Druhá část se s ohledem na teoretické znalosti soustředí na analýzu marketingového prostředí FK Teplice a rebrandingu klubu v roce 2023. Třetí část se zabývá primárním výzkumem a analýzou dat z dotazníkového šetření. V závěru práce jsou shrnuty výsledky analýzy, na jejichž základě jsou uvedena doporučení do budoucna.
Klíčová slova: sportovní značka; rebranding sportovní značky; rebranding; značka
Název práce: Economic impacts of the rebranding of football club FK Teplice
Autor(ka) práce: Pašek, Adam
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this master's thesis is to analyse the rebranding of the football club FK Teplice and, based on the brand attributes defined in the theoretical part, assess whether the rebranding was successful and contributed to the club achieving better economic results. The first part of the thesis is based on current marketing theory and summarizes the current knowledge on branding, marketing environment analysis, brand building strategy, and rebranding. The second part, with regard to the theoretical insights, focuses on analysing the marketing environment of FK Teplice and the club's rebranding in 2023. The third part deals with primary research and data analysis from a questionnaire survey. In the conclusion of the thesis, the results of the analysis are summarized, based on which recommendations for future strategies are provided.
Klíčová slova: brand; sports brand; rebranding; sports brand rebranding

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 9. 2023
Datum podání práce: 25. 4. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: