Rozšíření cílové skupiny environmentálně zaměřené firmy Vaše Dedra s.r.o. skrze komunikaci CSR

Název práce: Rozšíření cílové skupiny environmentálně zaměřené firmy Vaše Dedra s.r.o. skrze komunikaci CSR
Autor(ka) práce: Runkasová, Sandra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Mokrejšová, Veronika
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá rozšířením cílové skupiny environmentálně zaměřené firmy Vaše Dedra s.r.o. prostřednictvím komunikace v oblasti společenské odpovědnosti firem (CSR). Na základě vlastního výzkumu formuluje doporučení komunikační strategie pro cílovou skupinou, která je u společnosti nejméně zastoupená. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je na základě literární rešerše objasněna terminologie týkající se marketingové komunikace a CSR. V části praktické je představena společnost Vaše Dedra, ekologické certifikace, CSR komunikace společnosti, stávající cílové skupiny, a je provedena situační analýza zahrnující posouzení konkurence a analýzu vnějšího prostředí. Dále praktická část obsahuje SWOT analýzu a vlastní dotazníkový výzkum, který sloužil jako podklad pro návrh nové komunikační strategie pro specifickou cílovou skupinu.
Klíčová slova: Marketingová komunikace; CSR; Drogistické výrobky; Cílová skupina; Komunikační mix
Název práce: Expansion of the target group of the environmentally oriented company Vaše Dedra s.r.o. through CSR communication
Autor(ka) práce: Runkasová, Sandra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Mokrejšová, Veronika
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor's thesis focuses on expanding the target group of the environmentally oriented company Vaše Dedra s.r.o. through communication in the area of corporate social responsibility (CSR). Based on the conducted research, it formulates recommendations for a communication strategy targeting the least represented group within the company. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part clarifies the terminology related to marketing communication and CSR, based on a literature review. The practical part introduces the company Vaše Dedra, its ecological certifications, CSR communication, current target groups, and conducts a situational analysis that includes a competition assessment and an analysis of the external environment. Furthermore, the practical part includes a SWOT analysis and a questionnaire survey, which served as a basis for the suggestion of a new communication strategy for a specific target group.
Klíčová slova: CSR; Communication mix; Marketing communication; Drugstore products; Target group

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 5. 2023
Datum podání práce: 25. 4. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: