Měření spokojenosti zaměstnanců jako klientů s Českou spořitelnou

Název práce: Měření spokojenosti zaměstnanců jako klientů s Českou spořitelnou
Autor(ka) práce: Sieglová Rabasová, Helena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Chvátalová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem práce je zjistit, jaká je spokojenost dlouhodobých zaměstnanců České spořitelny coby jejích klientů a jaké faktory na ni mají vliv, a zhodnotit, zdali loajalita a znalost bankovního sektoru ovlivňuje či neovlivňuje výši spokojenosti. Dále zjistit, zdali by v případě změny zaměstnání, byla i nadále Česká spořitelna využívána jako jejich hlavní banka. Dojde ke zhodnocení všech faktorů, které na tuto spokojenost působí a na základě získaných informací budou navržena vhodná doporučení. Měření bude probíhat na užším souboru respondentů. Výběrovým souborem jsou zaměstnanci pobočkové sítě v regionu Praha, kteří ve společnosti pracují minimálně 10 let.
Klíčová slova: klientská spokojenost; Česká spořitelna; zaměstnanci jako klienti; kvalitativní výzkum; produkt; loajalita; bankovnictví
Název práce: Measuring the satisfaction of employees as clients with Česká spořitelna
Autor(ka) práce: Sieglová Rabasová, Helena
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Chvátalová, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main aim of this thesis is to determine the satisfaction of long-term employees of Česká spořitelna as its clients and what factors influence it, and to evaluate whether loyalty and knowledge of the banking sector affects the level of satisfaction. Furthermore, to find out whether they would continue to use Česká spořitelna as their main bank if they changed jobs. All the factors that influence this satisfaction will be evaluated and appropriate recommendations will be proposed based on the information obtained. The measurement will be conducted on a smaller sample of respondents. The sample consists of employees of the branches in the Prague region who have been working for the company for at least 10 years.
Klíčová slova: product; client satisfaction; banking; qualitative research; loyalty; Česká spořitelna; employees as clients

Informace o studiu

Studijní program / obor: Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 9. 2022
Datum podání práce: 26. 4. 2024
Datum obhajoby: 13. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/81623/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: