Optimalizační API pro získávání zákazníků

Název práce: Optimization API for customer acquisition
Autor(ka) práce: Bihány, Daniel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Umlauf, Miroslav
Oponenti práce: Novotný, Ota
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The subject of this master’s thesis is the development of an analytics service for a corporate client of a consulting firm. The service is aimed at improving the customer acquisition rate of the client’s B2B business. The thesis focuses on the development of several components of the service, particularly its web API and database server, as well as the data-processing pipelines necessary to meet the client’s requirements. The service is hosted on Microsoft Azure. The primary objective of the thesis is to develop and integrate the components of the service, such that the client can begin its utilization. The thesis begins by describing the business problem and requirements, followed by an introductory overview of the service and the processes related to its usage. Next, the implementation of the service is outlined in detail. Finally, the developed solution is evaluated, with respect to the client’s feedback and usage.
Klíčová slova: Customer Acquisition; Database; ETL; Microsoft Azure; Optimization; Python
Název práce: Optimalizační API pro získávání zákazníků
Autor(ka) práce: Bihány, Daniel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Umlauf, Miroslav
Oponenti práce: Novotný, Ota
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Předmětem této práce je vývoj analytické služby pro firemního klienta poradenské společnosti. Služba je zaměřena na zlepšení míry získávání zákazníků v rámci B2B byznysu klienta. Práce se zaměřuje na vývoj několika komponent služby, zejména jejího webového API a databázového serveru, také datových pump pro zpracování dat potřebných ke splnění požadavků klienta. Služba je hostována v prostředí Microsoft Azure. Hlavním cílem práce je vyvinout a integrovat komponenty služby tak, aby ji klient mohl začít používat. Práce začíná popisem obchodního problému a požadavků, poté následuje přehledem služby a procesů spojených s jejím používáním. Dále je podrobně popsána implementace služby. Nakonec je vyvinuté řešení vyhodnoceno s ohledem na zpětnou vazbu od klienta a jeho používání.
Klíčová slova: Získávání zákazníků; Databáze; ETL; Microsoft Azure; Optimalizace; Python

Informace o studiu

Studijní program / obor: Data a analytika pro business
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 2. 2024
Datum podání práce: 28. 4. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: