Vliv závisti, sociální přítomnosti a sebediskrepance na postoj ke značce ve sféře influencer marketingu

Název práce: Vliv závisti, sociální přítomnosti a sebediskrepance na postoj ke značce ve sféře influencer marketingu
Autor(ka) práce: Simanenkov, Egor
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Přibil, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem práce je analyzovat vztah mezi konstrukty postoj ke značce (brand attitude), sociální přítomnost (social presence), sebediskrepance (self discrepancy) a závist (envy). Práce se snaží odhalit, jak tyto faktory ovlivňují postoj spotřebitelů ke značkám a jak mohou být využity v rámci strategií a taktik influencer marketingu. Výzkumná metodologie této práce bude zahrnovat sběr primárních dat prostřednic-tvím dotazníkového šetření mezi respondenty, kteří jsou aktivními uživateli sociál-ních médií a sledují influencery. Data budou analyzována pomocí vhodně zvolených statistických metod. Výsledky budou interpretovány a diskutovány takovým způso-bem, aby ideálně poskytly implikaci pro marketing management.
Klíčová slova: Postoj ke značce; Závist; Sebediskrepance; Sociální přítomnost; Influencer marketing
Název práce: The influence of envy, social presence and self-discrepancy on brand attitude in influencer marketing
Autor(ka) práce: Simanenkov, Egor
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Přibil, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main aim of the thesis is to analyse the relationship between the constructs brand attitude, social presence, self discrepancy and envy. The thesis tries to reveal how these factors influence consumers' attitudes towards brands and how they can be used in influencer marketing strategies and tactics. The research methodology of this thesis will involve primary data collection through a questionnaire survey among respondents who are active social media users and follow influencers. The data will be analyzed using appropriately chosen statistical methods. The results will be interpreted and discussed in such a way as to ideally provide implications for marketing management.
Klíčová slova: Brand attitude; Envy; Self-discrepancy; Influencer marketing; Social Presence

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2022
Datum podání práce: 29. 4. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: