Chování firem na platformě TikTok: sémiotická analýza

Název práce: Chování firem na platformě TikTok: sémiotická analýza
Autor(ka) práce: Fišerová, Anna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Šimůnek, Michal
Oponenti práce: Šimůnková, Klára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se bude zabývá působením značek na sociální síti TikTok, na které zejména mladší generace tráví hodiny denně nejčastěji sledováním krátkých zábavných videí. Jejím cílem je analyzovat, jak se do "TikTok světa" snaží zapadnout vybrané značky v rámci českého trhu a odhalit, jaké významy lze z příspěvků vyvozovat na úrovni denotace, konotace a ideologie. Teoretická část se zaměřuje na TikTok, algoritmus a trendy, formy placeného i neplaceného obsahu, který zde mohou uživatelé a značky vytvářet. Dále je pozornost věnována oblasti sémiotiky a sémiotické analýze, které jsou následně v empirické části podrobeny vybrané TikTok příspěvky značek Kaufland, SuperZoo a O2.
Klíčová slova: TikTok; sémiotika; videa
Název práce: Business behavior on the TikTok platform: a semiotic analysis
Autor(ka) práce: Fišerová, Anna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Šimůnek, Michal
Oponenti práce: Šimůnková, Klára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The final thesis will deal with the influence of brands on the social network TikTok, where especially the younger generation spends hours most often watching short entertaining videos. Its goal is to analyze how selected brands within the Czech market try to fit into the "TikTok world" and to reveal what meanings can be derived from the contributions at the level of denotation, connotation and ideology. The theoretical part focuses here on TikTok, algo-rhythm and trends, forms of paid and unpaid content that users and brands can create. In addition, attention is paid to the field of semiotics and semiotic analysis, which are then subjected to selected contributions of the TikTok brands Kaufland, SuperZoo and O2 in the empirical part.
Klíčová slova: brand; tiktok; semiotics

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 4. 2020
Datum podání práce: 1. 5. 2024
Datum obhajoby: 7. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73190/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: