Analýza in-storové komunikace u promovaných produktů společnosti Nestlé ČR, s.r.o

Název práce: Analýza in-storové komunikace u promovaných produktů společnosti Nestlé ČR, s.r.o
Autor(ka) práce: Berková, Simona
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Růžičková , Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá tématem in-storové komunikace, konkrétně in-storovou komunikací společnosti Nestlé Česko, s.r.o. Cílem je analýza in-storové komunikace neboli dokázat, jak klíčové je umístění produktu na prodejní ploše pro prodej. Při analýze se využívá produktů, na nichž v době výzkumného šetření probíhá marketingová kampaň. Práce zároveň měří efektivnost nasazených POS nástrojů a snaží se o zodpovězení výzkumných otázek. Teoretická část obsahuje definice pojmů vztahující se k marketingové komunikaci, in-store marketingu a chování nakupujících. Praktická část využívá pro výzkumné šetření kvantitativního výzkumu a je rozdělena do dvou oblastí. V obou případech se jedná o zákaznický výzkum, kdy první metodou dochází k pozorování zákazníků a druhou metodou k řízenému dotazníkovému šetření v místě prodeje.
Klíčová slova: Retail marketing; In-store komunikace; POS média; Nákupní chování zákazníka
Název práce: Analysis of in-store communication for promoted products of Nestlé ČR, s.r.o
Autor(ka) práce: Berková, Simona
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Růžičková , Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the topic of in-store communication, specifically in-store communication of Nestlé Česko, s.r.o. The aim is to analyse how crucial product placement in the store is for sales. The analysis uses products on which a marketing campaign is running at the time of the research. The thesis also measures the effectiveness of the POS tools deployed and attempts to validate hypothetical problems. The theoretical part contains definitions of terms related to marketing communication, in-store marketing and shopper behaviour. The practical part uses a quantitative research design for the research and is divided into two areas. Both are customer research. The first method deals with customer observation and the second method deals with guided questionnaire survey on the sales area.
Klíčová slova: In-store communication; Retail marketing; POS media; Customer behavior

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 3. 2023
Datum podání práce: 1. 5. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: