Strategická analýza Imperial Brands CR, s.r.o

Název práce: Strategická analýza Imperial Brands CR, s.r.o
Autor(ka) práce: Kalkus, Daniel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Mikan, Pavel
Oponenti práce: Machek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je stanovení konkrétních strategických doporučení pro společnost Imperial Brands CR, s.r.o. pro upevnění pozice na trhu, zejména z pohledu nových alternativních produktů. Práce je standardně rozdělena na teoretickou a praktickou část. Praktická část obsahuje definice základních pojmů oboru strategické analýzy, popis jednotlivých metod využívaných v práci a rešerši základních informací o podniku, trhu a konkurenci. V praktické části je provedena samotná strategická analýza sestávající z analýzy okolí, analýzy vnitřních zdrojů a schopností podniku, na jejichž základě jsou identifikovány hlavní silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení podniku. Praktická část dále obsahuje syntézu, na jejímž základě byla formulována strategická doporučení pro podnik.
Klíčová slova: Strategická analýza; Porterův model pěti sil; Analýza odvětví; PESTEL analýza; Analýza konkurence; Analýza zájmových skupin; VRIO analýza; Portfolio analýza; Finanční analýza; SWOT analýza
Název práce: Strategic analysis of Imperial Brands CR, s.r.o
Autor(ka) práce: Kalkus, Daniel
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Mikan, Pavel
Oponenti práce: Machek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor’s thesis is to define strategic recommendations for Imperial Brands CR, s.r.o. for consolidating the market position, with focus on the new substitutes in the industry. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part consists of definitions of the basic concepts of the field of strategic analysis, a description of the methods used and a research of basic information about the company, industry and competitors. In the practical part, a strategic analysis, consisting of environmental analysis and analysis of company’s internal sources and capabilities, is carried out. These analyses result into defined strengths, weaknesses, opportunities, and threats which are then used in the synthesis. Based on this, the strategic recommendations are then defined
Klíčová slova: Stakeholder analysis; VRIO analysis; Portfolio analysis; Financial analysis; SWOT analysis; Strategic analysis; Competitor analysis; PESTEL analysis; Industry analysis; Porter’s five forces framework

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 10. 2023
Datum podání práce: 6. 5. 2024
Datum obhajoby: 6. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/86169/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: