Analýza komunikačních kampaní Nadace Českého rozhlasu v rámci projektu Světluška

Název práce: Analýza komunikačních kampaní Nadace Českého rozhlasu v rámci projektu Světluška
Autor(ka) práce: Prudičová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Dvořáková, Dana
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá charakteristikou a specifiky sociálního marketingu s důrazem na komunikační mix, dále charakteristikou neziskového sektoru a použitím marketingu v této oblasti na konkrétním příkladě Nadačního fondu Českého rozhlasu. Zde se soustředí na ananlýzu komunikačních kampaní a doprovodných akcí Nadačního fondu, zejména v rámci stežejního projektu Světluška. Pojmenovává klíčové faktory úspěšné marketingové komunikace v sociální oblasti.
Klíčová slova: Světluška; nadační fond; komunikační mix; sociální marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 11. 2006
Datum podání práce: 26. 11. 2006
Datum obhajoby: 19. 1. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/3917/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: