Vliv UX/UI designu na získávání a udržování zákazníků v digitálním prostředí

Název práce: Vliv UX/UI designu na získávání a udržování zákazníků v digitálním prostředí
Autor(ka) práce: Kohut, Dmytro
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Bartoš, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu vztahu mezi UX/UI designem a jeho dopadem na získávání a udržování zákazníků v digitálním prostředí. Hlavním cílem je identifikovat, jak kvalitní UX/UI design může přispět ke zlepšení uživatelského zážitku a podpořit loajalitu a spokojenost zákazníků. Praktická část se věnuje analýze UX/UI designu webových stránek určitých firem na základě interních dat o návštěvnosti těchto stránek s cílem identifikovat prvky a vlastnosti UX designu pro zlepšení digitálních produktů a služeb. Analýzy zahrnují rozbor uživatelské interakce pro zjištění klíčových aspektů UX/UI, které ovlivňují zákaznickou spokojenost a věrnost. Na základě analýzy jsou odvozeny vlastnosti UX/UI designu, které mohou přispět k vyšší konverzní míře a udržení zákazníků.
Klíčová slova: UX/UI design; Uživatelský zážitek; Web
Název práce: The impact of UX/UI design on customer acquisition and retention in digital environments
Autor(ka) práce: Kohut, Dmytro
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Bartoš, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on the analysis of the relationship between UX/UI design and its impact on customer acquisition and retention in digital environments. The main objective is to identify how quality UX/UI design can contribute to improving user experience and foster customer loyalty and satisfaction. The practical part is devoted to analysing the UX/UI design of certain companies' websites based on internal traffic data of these websites in order to identify UX design elements and features for improving digital products and services. The analyses include user interaction analysis to identify key aspects of UX/UI that influence customer satisfaction and loyalty. Based on the analysis, UX/UI design features that can contribute to higher conversion rates and customer retention are derived.
Klíčová slova: UX/UI design; User experience; Web

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 12. 2023
Datum podání práce: 9. 5. 2024
Datum obhajoby: 30. 5. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/87904/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: