Marketingová komunikace vybrané společnosti ve zdravotnictví

Název práce: Marketingová komunikace vybrané společnosti ve zdravotnictví
Autor(ka) práce: Ročeň, Jakub
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Wenig, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a strategii vybrané společnosti v soukromém sektoru zdravotnictví v České republice. Předmětem zkoumání je marketingová komunikace společnosti Psychosomatické centrum Praha s.r.o. Cílem práce je vytvořit strategii a přístupy k oslovení klientů s cílem zapojit je do skupinových terapeutických aktivit. Práce kombinuje teoretický přehled marketingu služeb, marketingu ve zdravotnictví a soukromého terapeutického prostředí s praktickou analýzou marketingových aktivit a strategií zkoumané společnosti. V praktické části je proveden kvantitativní výzkum na stávajících zákaznících zařízení a kvalitativní výzkum s jednatelem společnosti za účelem hlubšího pochopení fungování skupinových služeb a zákaznických potřeb. Výsledky z kvantitativního výzkumu, analýzy okolí a společnosti jsou znázorněny v SWOT analýze. Závěrem práce jsou návrhy a doporučení pro společnost Psychosomatické centrum.
Klíčová slova: marketingová komunikace; marketing ve službách; marketing ve zdravotnictví; psychosomatická medicína
Název práce: Marketing communication of a selected company in the healthcare industry
Autor(ka) práce: Ročeň, Jakub
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Wenig, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master's thesis is focused on the marketing communication and strategy of a selected company in the private healthcare sector in the Czech Republic. The subject of the research is the marketing communication of Psychosomatické centrum Praha s.r.o. The aim of this thesis is to create a strategy and approaches to reach clients with the aim of involving them in group therapeutic activities. The thesis combines a theoretical overview of service marketing, healthcare marketing, private therapeutic environment with a practical analysis of marketing activities and strategies of the researched company. The practical part includes quantitative research which is conducted on existing customers and qualitative research with the company executive for a deeper understanding of the functioning of group services and customer needs. The results from the quantitative research, the analysis of the surroundings and the company are shown in a SWOT analysis. The thesis concludes with suggestions and recommendations for the Psychosomatic Center company.
Klíčová slova: marketing communication; marketing in services; marketing in healthcare; psychosomatic medicine

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 10. 2023
Datum podání práce: 9. 5. 2024
Datum obhajoby: 10. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/86054/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: