Strategická analýza beauty care divize společnosti Henkel ČR s. r. o

Název práce: Strategická analýza beauty care divize společnosti Henkel ČR s. r. o
Autor(ka) práce: Bartošová, Adéla
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Krause, Josef
Oponenti práce: Rudolfová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem bakalářské práce „Strategická analýza kategorie Beauty Care společnosti Henkel ČR, spol. s. r. o.“ je komplexní zpracování strategické analýzy. Cílem práce je identifikace, analýza a vyhodnocení současné situace, která působí na vnitřní i vnější okolí kategorie Beauty Care společnosti. První část práce je zaměřena teoreticky a obsahuje všechny potřebné informace vztahující se ke strategické analýze vnitřního i vnějšího prostředí podniku. Druhá část je praktická, jsou zde provedeny jednotlivé analýzy společnosti a její konkurence, díky kterým jsou identifikovány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Na základě zjištěných výsledků z analýz, které jsou shrnuty ve SWOT analýze a analýze zranitelnosti, jsou k závěru sestavena doporučení, díky kterým by mohly jednotlivé značky divize vylepšit své postavení na trhu.
Klíčová slova: BCG matice; analýza konkurence; SWOT analýza; Porterův model 5 sil; Strategická analýza; PESTLE analýza
Název práce: Strategic analysis of the Beauty Care category of Henkel ČR, spol. s.r.o
Autor(ka) práce: Bartošová, Adéla
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Krause, Josef
Oponenti práce: Rudolfová, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of the bachelor's thesis "Strategic analysis of the Beauty Care category of Henkel ČR, spol. s. r. o." is a comprehensive processing of strategic analysis. The aim of the work is the identification, analysis and evaluation of the current situation, which affects the internal and external environment of the company's Beauty Care category. The first part of the work is theoretically focused and contains all the necessary information related to the strategic analysis of the internal and external environment of the company. The second part is practical, where individual analyzes of the company and its competition are carried out, thanks to which strengths and weaknesses, opportunities and threats are identified. Based on the results of the analysis, which are summarized in the SWOT analysis and the vulnerability analysis, recommendations are drawn up, thanks to which the individual brands of the division could improve their position on the market.
Klíčová slova: Porter´s 5 forces model; competitor analysis; SWOT analysis; PESTLE analysis; Strategic analysis; BCG matrix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 1. 2024
Datum podání práce: 13. 5. 2024
Datum obhajoby: 3. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/87026/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: