Vliv technologického pokroku na Impulzivní nákupní chování v sektoru B2C elektronického obchodování v Šanghaji

Název práce: The Impact of Technological Advancements on Impulse Buying Behavior in Shanghai's B2C E-commerce Sector
Autor(ka) práce: Michael, Evdokia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koľveková, Gabriela
Oponenti práce: Soukup, Jindřich
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The thesis examines the influence of technological advancements on impulse buying behavior within Shanghai's B2C e-commerce sector. The study is prompted by the global importance of e-commerce and the trend of impulse purchases, with Shanghai as an example city for analysis. The insights may be applied to more general e-commerce contexts by looking at the dynamics of consumer behavior in this setting. The examination of impulsive buying patterns is guided by theoretical frameworks such as the Theory of Planned Behavior and the Stimulus-OrganismResponse model. Using quantitative methodology, the thesis seeks to evaluate the main causes and effects of impulsive purchasing, assess the contribution of technical advancements, and understand the impact of social and cultural aspects. In Shanghai's B2C e-commerce environment, the findings will provide recommendations for businesses and regulators on encouraging sustainable and responsible consumer habits using surveys and statistical data analysis.
Klíčová slova: Augmented Reality; Theory of Planned Behavior; Stimulus-Organism-Response; Technological advancements; B2C e-commerce; Impulse buying
Název práce: Vliv technologického pokroku na Impulzivní nákupní chování v sektoru B2C elektronického obchodování v Šanghaji
Autor(ka) práce: Michael, Evdokia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koľveková, Gabriela
Oponenti práce: Soukup, Jindřich
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Práce zkoumá vliv technologického pokroku na impulzivní nákupní chování. v sektoru elektronického obchodování B2C v Šanghaji. Podnětem ke studii je celosvětový význam elektronického obchodování a trend impulzivních nákupů, přičemž Šanghaj je příkladem města pro analýzu. Na stránkách lze aplikovat na obecnější souvislosti elektronického obchodování tím, že se podíváme na dynamiku chování spotřebitelů v tomto prostředí. Zkoumání vzorců impulzivního nakupování je vedeno na základě teoretickými rámci, jako je teorie plánovaného chování a model Stimulus-OrganismResponse. S využitím kvantitativní metodologie se práce snaží vyhodnotit hlavní příčiny a. impulzivního nakupování, posoudit přínos technického pokroku a pochopit, jaké jsou příčiny a důsledky impulzivního nakupování. vliv sociálních a kulturních aspektů. V prostředí elektronického obchodování B2C v Šanghaji zjištění poskytnou doporučení pro podniky a regulační orgány týkající se podpory udržitelného a odpovědných spotřebitelských návyků s využitím průzkumů a statistické analýzy dat.
Klíčová slova: Technologický pokrok; Impulzivní nákup; Elektronické obchodování B2C; Rozšířená Realita; Teorie plánovaného chování; Reakce organismu na podnět

Informace o studiu

Studijní program / obor: Bachelor of Business Administration
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra manažerské ekonomie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 1. 2024
Datum podání práce: 15. 5. 2024
Datum obhajoby: 17. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/87227/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: