Interakce mezi online a offline marketingem v Omnichannel strategiích

Název práce: Interakce mezi online a offline marketingem v Omnichannel strategiích
Autor(ka) práce: Phamová, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Procházková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání dynamického propojení online a offline marketingu v rámci omnichannel strategií. Cílem je analyzovat mediální konzumaci a na základě těchto analýz hodnotit účinnost oslovení cílové skupiny vybraných společností. Součástí práce je také porovnání marketingových kampaní, které implementují omnichannel strategii, a formulování doporučení pro zlepšení marketingové komunikace na základě zjištěných dat. Práce se zaměří na osvědčené principy úspěšných marketingových strategií, propojujících online a offline svět, aby poskytla praktická doporučení pro marketéry. Cílem je ukázat, jak efektivně integrovat digitální technologie do marketingových aktivit a lépe reagovat na měnící se potřeby spotřebitelů v digitálně propojené společnosti.
Klíčová slova: Online marketing; Offline marketing; omnichannel stragie; integrace; marketingové kanály; spotřební chování; strategie
Název práce: Interaction between online and offline marketing in Omnichannel strategies
Autor(ka) práce: Phamová, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Procházková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on exploring the dynamic interplay between online and offline marketing within omnichannel strategies. The aim is to analyse media consumption and, based on these analyses, to evaluate the effectiveness of reaching the target group of selected companies. The thesis also includes a comparison of marketing campaigns that implement an omnichannel strategy and the formulation of recommendations for improving marketing communications based on the data. The thesis will focus on the proven principles of successful marketing strategies linking the online and offline worlds to provide practical recommendations for marketers. The goal is to show how to effectively integrate digital technologies into marketing activities and better respond to the changing needs of consumers in a digitally connected society.
Klíčová slova: Marketing channels; Offline marketing; Strategy; Omnichannel strategy; Online marketing; Integration; Consumer behaviour

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 11. 2023
Datum podání práce: 14. 5. 2024
Datum obhajoby: 30. 5. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/86679/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: