Marketingové komunikace a vizuální prezentace - festival Lustr

Název práce: Marketingové komunikace a vizuální prezentace - festival Lustr
Autor(ka) práce: Růžičková, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hucková, Barbara
Oponenti práce: Kubaš, Mario
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce komplexně analyzuje komunikační mix a celkovou prezentaci festivalu Lustr, jehož zaměření spočívá v oblasti ilustrace a komiksu. Cílem práce je identifikovat nedostatky v existujícím komunikačním mixu a lépe identifikovat cílovou skupinu návštěvníků. Teoretická část se zabývá marketingem v kultuře, segmentací publika, marketingovým mixem a marketingovým komunikačním mixem, následovanou vizuální identitou, která představuje nedílnou součást marketingové komunikace. Praktická část práce se zaměřuje na prezentaci a analýzu konkrétní marketingového a komunikačního mixu festivalu Lustr. Tato část je opírána o kvantitativní výzkum, jenž systematizuje motivace a účast návštěvníků festivalu. Hlavním cílem práce je analyzovat a zhodnotit stávající komunikační kanály a také navrhnout doporučení a identifikovat optimální cílovou skupinu pro festival Lustr.
Klíčová slova: festival Lustr; marketingová komunikace; segmentace publika; vizuální komunikace; marketingový mix
Název práce: Marketing communications and visual presentation - Lustr festival
Autor(ka) práce: Růžičková, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hucková, Barbara
Oponenti práce: Kubaš, Mario
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis comprehensively analyses the communication mix and the overall presentation of the Lustr festival, which focuses on illustration and comics. The goal of the thesis is to identify the gaps in the existing communication mix and to better identify the target group of visitors. The theoretical part deals with marketing in culture, audience segmentation, marketing mix and marketing communication mix, followed by visual identity, which is an integral part of marketing communication. The practical part of the thesis focuses on the presentation and analysis of the specific marketing and communication mix of the Lustr festival. This part is based on quantitative research that systematizes the motivations and participation of festival visitors. The main objective of the thesis is to analyze and evaluate the existing communication channels and also to propose recommendations and identify the optimal target audience for the Lustr festival.
Klíčová slova: Lustr festival; audience segmentation; visual communication; marketing communication; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 1. 2024
Datum podání práce: 15. 5. 2024
Datum obhajoby: 30. 5. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/87692/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: