Consumer perceptions of Prime bevarages' marketing tools
Autor(ka) práce:
Lazareva, Varvara
Typ práce:
Bachelor thesis
Vedoucí práce:
Chytková, Zuzana
Oponenti práce:
Kovářová, Jana
Jazyk práce:
English
Abstrakt:
The purpose of this thesis is to explore the innovative marketing tactics used by Prime Beverages to stand out in the market and the consumers’ perception of them. It explores the effectiveness of these tactics, in particular by paying close attention to the role of digital marketing and social media on the brand’s success. The research is done through a theoretical analysis and an empirical study involving an online survey among respondents. The findings highlight how strategic social media promotion and influencer endorsements increase consumer engagement and trust, and therefore enhance brand visibility and its’ position in the beverage market. The study suggests that adapting to digital trends and consumer expectations is crucial for brand success.
Klíčová slova:
Consumer perception; Prime beverages; Social media; marketing effectiveness
Název práce:
Vnímání marketingových nástrojů nápojů Prime spotřebiteli
Autor(ka) práce:
Lazareva, Varvara
Typ práce:
Bakalářská práce
Vedoucí práce:
Chytková, Zuzana
Oponenti práce:
Kovářová, Jana
Jazyk práce:
English
Abstrakt:
Cílem této práce je prozkoumat inovativní marketingové taktiky, které společnost Prime Beverages používá, aby vynikla na trhu, a jejich vnímání spotřebiteli. Zkoumá účinnost těchto taktik, zejména s důrazem na roli digitálního marketingu a sociálních médií na úspěch značky. Výzkum je prováděn prostřednictvím teoretické analýzy a empirické studie zahrnující online průzkum mezi respondenty. Zjištění poukazují na to, jak strategická propagace na sociálních sítích a podpora ze strany vlivných osob zvyšuje angažovanost a důvěru spotřebitelů, a tím posiluje viditelnost značky a její pozici na trhu s nápoji. Studie naznačuje, že přizpůsobení se digitálním trendům a očekáváním spotřebitelů je pro úspěch značky klíčové.
Klíčová slova:
Vnímání spotřebitelů; Sociální média; účinnost marketingu; nápoje Prime