Vliv marketingové strategie na vnímání značky LEGO® dospělými spotřebiteli

Název práce: Vliv marketingové strategie na vnímání značky LEGO® dospělými spotřebiteli
Autor(ka) práce: Málková, Šárka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky LEGO® dospělými spotřebiteli. Jejím hlavním cílem je zhodnotit, jak dospělí spotřebitelé vnímají značku LEGO® a porovnat, zda se jejich vnímání shoduje s konceptem, jakým se značka prezentuje. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na pojem značka, chování spotřebitele a teoretický rámec marketingové strategie. Metodika práce zahrnuje analýzu marketingové strategie, kvantitativní výzkum a expertní rozhovor. Výsledky výzkumu jsou následně vyhodnoceny a na jejich základě je navrhnuto doporučení pro optimalizaci marketingové strategie, která cílí na dospělé spotřebitele.
Klíčová slova: vnímání značky; marketingová strategie; spotřebitelé ; segmentace trhu; hračkářský průmysl
Název práce: The impact of marketing strategy on adult consumers' perception of the LEGO® brand
Autor(ka) práce: Málková, Šárka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Koudelka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis focuses on the perception of the LEGO® brand among adult consumers. Its main objective is to evaluate how adult consumers perceive the LEGO® brand and to compare whether their perceptions match the way the brand is presented. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on the concept of brand, consumer behaviour and the theoretical framework of marketing strategy. The methodology of the thesis includes marketing strategy analysis, quantitative research and expert interview. The results of the research are then evaluated and based on the results, recommendations are proposed to optimize the marketing strategy targeting adult consumers.
Klíčová slova: Brand perception; marketing strategy; consumers; market segmentation; toy industry

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 11. 2023
Datum podání práce: 15. 5. 2024
Datum obhajoby: 6. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/86692/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: