Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop Released Sneakers

Název práce: Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop Released Sneakers
Autor(ka) práce: Tomšová, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Svobodová, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá návrhem on-line marketingové strategie pro e-shop Released Sneakers. Cílem práce je připravit marketingovou strategii STP (segmentace, targetingu a positioningu), která vychází z principů diferencovaného marketingu. Na ni navazuje marketingová taktika 4P a je završena komunikační strategií a media plánem dle modelu STDC. V rámci segmentace byla využita data MML-TGI pro charakteristiku cílových skupin, dále pro analýzu webu byla využita data z analytických nástrojů Google Analytics, Google Ads, a pro UX analýzu byl proveden kvantitativní výzkum prostřednictvím dotazníku vloženého na web. V komunikačním mixu byly navrženy relevantní on-line kanály pro inzerci, strategie pro každý z nich a také definována doporučení ke stávajícím aktivitám e-shopu. Doporučení se zaměřují na web a SEO, placenou inzerci ve vyhledávačích, sociální sítě a e-mailing.
Klíčová slova: marketingová strategie; marketingová taktika; digitální marketing; media plán
Název práce: Design of online marketing strategy for Released Sneakers e-shop
Autor(ka) práce: Tomšová, Barbora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Svobodová, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This paper presents a design of an online marketing strategy for an ecommerce business called Released Sneakers. The paper aims to create a marketing strategy STP (segmentation, targeting, and positioning) based on the principles of marketing differenciation. The strategy is put into context of 4P marketing tactic, furthermore communication strategy and media plan are recommended according to the STDC model. There is also an uderlying analysis of MML-TGI data and datasets from Google Analytics. MML-TGI data was used to characterize the target groups used for marketing segmentation. Data from Google Analytics and Google Ads was used for web analysis. UX analysis in a form of a quantitative research was conducted through a questionnaire embedded on the website. Based on these factors, recommendations towards the marketing mix of Released Sneakres were proposed. Recommendations are mainly in the area of SEO, Paid search advertising, social media marketing and emailing.
Klíčová slova: Marketing strategy; media plan; marketing tactics; digital marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 10. 2023
Datum podání práce: 15. 5. 2024
Datum obhajoby: 11. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/86572/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: