Marketingový plán penzionu s restaurací

Název práce: Marketingový plán penzionu s restaurací
Autor(ka) práce: Jandačová, Ludmila
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Stejskalová, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je návrh marketingového plánu restaurace s penzionem na příští rok, který povede ke zlepšení marketingové komunikace podniku. V teoretické části jsou nejprve vysvětleny pojmy jako marketingový mix, marketingová komunikace a marketingový plán. Dále jsou popsána specifika marketingu služeb, ubytovacích a stravovacích služeb. Praktická část se nejprve zabývá analýzou mikro- a makrookolí podniku, konkrétně analýzou zákazníka, analýzou současných marketingových aktivit, analýzou konkurence a následně PEST analýzou. Součástí práce je kvalitativní výzkum v podobě hloubkových individuálních rozhovorů s vlastníkem a zákazníky podniku. Výsledkem je SWOT analýza, na kterou navazují definované marketingové cíle, návrhy na nové marketingové aktivity a doporučení na zlepšení aktivit současných.
Klíčová slova: ubytovací služby; marketing služeb; restaurace; marketingový plán
Název práce: Marketing plan of a guesthouse with a restaurant
Autor(ka) práce: Jandačová, Ludmila
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Stejskalová, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the bachelor thesis is to propose a marketing plan for the restaurant and guesthouse for the next year, which will lead to an improvement in the marketing communication of the company. In the theoretical part, the concepts such as marketing mix, marketing communication and marketing plan are first explained. Then the specifics of marketing services, accommodation and food services are described. The practical part first deals with the analysis of the micro- and macro-environment of the company, namely customer analysis, analysis of current marketing activities, competitor analysis and then PEST analysis. The thesis includes qualitative research in the form of in-depth individual interviews with the owner and customers of the business. The result is a SWOT analysis followed by defined marketing objectives, suggestions for new marketing activities and recommendations for improving current activities.
Klíčová slova: accommodation services; marketing services; restaurant; marketing plan

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 9. 2023
Datum podání práce: 15. 5. 2024
Datum obhajoby: 30. 5. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/85485/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: