Analýza českého trhu vzdělávání v marketingu a návrh marketingové strategie pro vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu

Název práce: Analýza českého trhu vzdělávání v marketingu a návrh marketingové strategie pro vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu
Autor(ka) práce: Nezvalová, Anna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Louženská, Pavlína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá popisem trhu vzdělávání v marketingu v Česku a návrhem marketingové strategie pro vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu. V práci byly využity kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody jako dotazníkové šetření zaměřené na vnímání platformy v české online populaci s 900 respondenty, focus group s 5 marketéry, kteří se v minulosti vzdělávali u vzdělávací platformy #HolkyzMarketignu, výzkum nabídky hlavních poskytovatelů marketingového vzdělání v Česku na základě jejich webových stránek a analýza interních dat platformy #HolkyzMarketingu. Výsledky ukazují, že platforma má dobrou pozici oproti konkurenci, přičemž nejvýraznějším konkurentem je platforma Seduo. #HolkyzMarketingu svou pozici mohou strategicky vylepšit na základě poskytovaní kurzů zaměřených na umělou inteligenci, zvýšeným počtem krátkodobých kurzů, lepší propagací témat spojených s výkonnostním marketingem a využitím dotačních programů. Tato práce přispívá k hlubšímu porozumění dynamiky trhu marketingového vzdělávání a poskytuje návrhy pro zlepšení strategie vzdělávací platformy #HolkyzMarketingu.
Klíčová slova: vzdělávací platformy; analýza trhu; marketingová strategie; marketingové vzdělávání
Název práce: Analysis of the Czech marketing education market and proposal for a marketing strategy for the educational platform #HolkyzMarketingu
Autor(ka) práce: Nezvalová, Anna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Louženská, Pavlína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá popisem trhu vzdělávání v marketingu v Česku a návrhem marketingové strategie pro vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu. V práci byly využity kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody jako dotazníkové šetření zaměřené na vnímání platformy v české online populaci s 900 respondenty, focus group s 5 marketéry, kteří se v minulosti vzdělávali u vzdělávací platformy #HolkyzMarketignu, výzkum nabídky hlavních poskytovatelů marketingového vzdělání v Česku na základě jejich webových stránek a analýza interních dat platformy #HolkyzMarketingu. Výsledky ukazují, že platforma má dobrou pozici oproti konkurenci, přičemž nejvýraznějším konkurentem je platforma Seduo. #HolkyzMarketingu svou pozici mohou strategicky vylepšit na základě poskytovaní kurzů zaměřených na umělou inteligenci, zvýšeným počtem krátkodobých kurzů, lepší propagací témat spojených s výkonnostním marketingem a využitím dotačních programů. Tato práce přispívá k hlubšímu porozumění dynamiky trhu marketingového vzdělávání a poskytuje návrhy pro zlepšení strategie vzdělávací platformy #HolkyzMarketingu. Thesis deals with description of marketing education market in the Czech Republic and design of a marketing strategy for educational platform #HolkyzMarketingu. Work utilized both quantitative and qualitative research methods, including a questionnaire survey focused on the perception of the platform among the Czech online population with 900 respondents, a focus group with 5 marketers who had previously studied at educational platform #HolkyzMarketingu, research on the offerings of major providers of marketing education in the Czech Republic based on their websites, and an analysis of internal data from platform #HolkyzMarketingu. Results show that the platform holds a good position compared to competitors, with Seduo being the most significant competitor. #HolkyzMarketingu can strategically improve their position by offering courses focused on artificial intelligence, increasing the number of short-term courses, better promoting topics related to performance marketing, and utilizing subsidy programs. This work contributes to a deeper understanding of the dynamics of the marketing education market and provides suggestions for improving the strategy of the educational platform #HolkyzMarketingu.
Klíčová slova: market analysis; marketing education; marketing strategy; educational platforms

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 9. 2023
Datum podání práce: 15. 5. 2024
Datum obhajoby: 3. 6. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/85338/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: