Marketingová komunikace značky Felix

Název práce: Marketingová komunikace značky Felix
Autor(ka) práce: Kaňková, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Karasová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci značky Felix. Cílem práce je provést výzkum zaměřený na povědomí o značce Felix a na loajalitu k této značce. Přínosem práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace značky. V teoretické části jsou vymezeny klíčové pojmy, jako je marketing, marketingová strategie, značka, marketingový a komunikační mix a oblast pet food. Praktická část se zabývá analýzou marketingové komunikace značky Felix. Výzkum zahrnuje dotazníkové šetření a expertní rozhovor s brand manažerkou, na jejichž základě je realizována SWOT analýza. V závěru práce jsou vyhodnoceny výzkumné otázky a navržena doporučení pro zlepšení efektivity marketingové komunikace značky, vycházející z výzkumu bakalářské práce.
Klíčová slova: Marketingová komunikace; značka Felix; trh krmiv pro kočky; povědomí o značce
Název práce: Marketing communication of the brand Felix
Autor(ka) práce: Kaňková, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Karasová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis is focused on the marketing communication of the brand Felix. The thesis aims to research Felix's brand awareness and brand loyalty. The contribution of the thesis is a suggestion to improve the marketing communication of the brand. In the theoretical part are defined key concepts such as marketing, marketing strategy, brand, marketing and communication mix and pet food sector. The practical part is related to the analysis of the marketing communication of the brand Felix. The research includes a questionnaire survey and an expert interview with the brand manager, based on which a SWOT analysis is conducted. The conclusion of the thesis evaluates the research questions and proposes recommendations for improving the effectiveness of marketing communication of the brand, based on the research of the bachelor thesis.
Klíčová slova: Marketing communication; Felix brand; cat food market; brand awareness

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 3. 2023
Datum podání práce: 15. 5. 2024
Datum obhajoby: 30. 5. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/84206/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: