Design a implementace interního procesu pro práci s reklamními plochami v herním prostředí ve firmě Publicis Groupe

Název práce: Design a implementace interního procesu pro práci s reklamními plochami v herním prostředí ve firmě Publicis Groupe
Autor(ka) práce: Novák, Jaroslav
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Svobodová, Hana
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá návrhem a implementací interního procesu pro práci s reklamními plochami v globální reklamní agentuře Publicis Groupe. Hlavním cílem bylo vytvoření a implementace standardního procesu, což vedlo k úspoře času a snížení chybovosti. Sekundárním cílem bylo vytvoření dokumentace pro zaučování nových pracovníků. Byly využity metody PDSA cyklu a CMMI modelu pro zlepšení procesů. Implementace vedla ke snížení času potřebného na týdenní úkoly z 19,5 na 11,74 hodin, což představuje úsporu téměř 40 %. Optimalizace umožnila efektivnější realizaci kampaní a zvýšení ziskovosti.
Klíčová slova: design procesu; podnikový proces; mapování procesů
Název práce: Design and Implementation of an Internal Process for Working with Advertising Inventory in the Gaming Environment at Publicis Groupe
Autor(ka) práce: Novák, Jaroslav
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Svobodová, Hana
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis focuses on the design and implementation of an internal process for managing advertising spaces in the global advertising agency Publicis Groupe. The primary goal was to create and implement a standardized process, leading to time savings and reduced error rates. A secondary goal was to develop documentation for training new employees. The PDSA cycle and CMMI model were utilized to improve processes. Implementation reduced the time required for weekly tasks from 19.5 to 11.74 hours, representing a nearly 40% saving. This optimization allowed for more efficient campaign execution and increased profitability.
Klíčová slova: Business process; process design; process mapping

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 10. 2021
Datum podání práce: 15. 5. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: