Nation branding of Ukraine among international stakeholders

Název práce: Nation branding of Ukraine among international stakeholders
Autor(ka) práce: Tugai, Kateryna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: San José Iglesias, Rafael
Oponenti práce: Martínez Pantoja, Yadira Ixchel
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This master's thesis explores the national branding of Ukraine from 2010 to 2023, analyzing strategies and global perceptions. It examines how international stakeholders perceive Ukraine and the methods used by the Ukrainian government to shape and communicate its national identity. Through qualitative content analysis of various branding campaigns, the research highlights the significant political and economic changes in Ukraine and their impact on its national brand. The findings provide valuable insights and recommendations for policymakers and practitioners in international relations, marketing, and communication on leveraging national branding to enhance a country's global standing.
Klíčová slova: international relations; global perceptions; political changes; national branding; communication
Název práce: Nation branding of Ukraine among international stakeholders
Autor(ka) práce: Tugai, Kateryna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: San José Iglesias, Rafael
Oponenti práce: Martínez Pantoja, Yadira Ixchel
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato diplomová práce zkoumá národní branding Ukrajiny v období od roku 2010 do roku 2023, analyzuje strategie a globální vnímání. Zkoumá, jak mezinárodní subjekty vnímají Ukrajinu a metody, které ukrajinská vláda používá k formování a komunikaci její národní identity. Prostřednictvím kvalitativní obsahové analýzy různých brandingových kampaní výzkum zdůrazňuje významné politické a ekonomické změny na Ukrajině a jejich dopad na její národní značku. Zjištění poskytují cenné poznatky a doporučení pro tvůrce politik a odborníky v oblasti mezinárodních vztahů, marketingu a komunikace, jak využít národní branding ke zlepšení globálního postavení země.
Klíčová slova: národní branding; komunikace; politické změny; mezinárodní vztahy; globální vnímání

Informace o studiu

Studijní program / obor: International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 9. 2023
Datum podání práce: 28. 6. 2024
Datum obhajoby: 4. 9. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/85276/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: