Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Autor(ka) práce:
Stupková, Jana
Typ práce:
Diplomová práce
Vedoucí práce:
Černý, Pavel
Oponenti práce:
Lukášová, Renata
Jazyk práce:
Slovensky
Abstrakt:
Táto diplomová práca sa zaoberá marketingovou stratégiou rodinného hotela v Bojniciach. Jej cieľom je vyhodnotiť súčasnú situáciu hotelu pohľadom marketingovej analýzy a vytvoriť odporúčania pre návrh marketingovej stratégie hotelu. Práca kombinuje kvantitatívne a kvalitatívne výskumné metódy – dotazníkové šetrenie medzi lokálnou klientelou a pološtruktúrovaný rozhovor s marketingovou manažérkou hotela. Teoretickým rámcom práce sú marketingové koncepty rozšíreného marketingového mixu (8P) a STP. Výsledky ukazujú, že hoci má hotel potenciál, čelí viacerým výzvam, ako nízke povedomie medzi miestnymi obyvateľmi či obmedzená ponuka doplnkových služieb. Navrhované odporúčania smerujú k zlepšeniu online komunikácie, efektívnejšiemu osloveniu cieľových segmentov a rozšíreniu ponuky prostredníctvom spolupráce s lokálnymi partnermi.
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Autor(ka) práce:
Stupková, Jana
Typ práce:
Diplomová práce
Vedoucí práce:
Černý, Pavel
Oponenti práce:
Lukášová, Renata
Jazyk práce:
Slovensky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií rodinného hotelu v Bojnicích. Jejím cílem je zhodnocení současné situace hotelu z hlediska marketingové analýzy a navržení doporučení pro zlepšení marketingové strategie hotelu. Práce kombinuje kvantitativní a kvalitativní metody výzkumu - dotazníkové šetření mezi lokální klientelou a polostrukturovaný rozhovor s marketingovou manažerkou hotelu. Teoretickým rámcem práce jsou marketingové koncepty rozšířeného marketingového mixu (8P) a STP. Výsledky ukazují, že ačkoli má hotel potenciál, potýká se s několika problémy, jako je nízké povědomí místních obyvatel nebo omezená nabídka doplňkových služeb. Navrhovaná doporučení směřují ke zlepšení online komunikace, efektivnějšímu oslovení cílových segmentů a rozšíření nabídky prostřednictvím spolupráce s lokálními partnery.
This thesis focuses on the marketing strategy of a family hotel in Bojnice. Its aim is to evaluate the current situation of the hotel from the point of view of marketing analysis and to make suggestions for the marketing strategy of the hotel. The thesis combines quantitative and qualitative research methods - a questionnaire survey among the local clientele and a semi-structured interview with the marketing manager of the hotel. The theoretical framework of the thesis is the marketing concepts of extended marketing mix (8P) and STP. The results show that although the hotel has potential, it faces several challenges, such as low awareness among locals or a limited range of complementary services. Suggested recommendations are directed towards improving online communication, reaching target segments more effectively and expanding the offer through collaboration with local partners.