Zákaznický výzkum uživatelů aut jako metoda ověření podnikatelského nápadu

Název práce: Zákaznický výzkum uživatelů aut jako metoda ověření podnikatelského nápadu
Autor(ka) práce: Yanovich, Darya
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Andera, Michal
Oponenti práce: Svobodová, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zaměřuje na zákaznický výzkum jako metodu ověření podnikatelského nápadu. Cílem práce je ověřit podnikatelský nápad prostřednictvím zákaznického výzkumu. Teoretická část se zabývá metodami ověřování nápadů a zdůrazňuje význam zpětné vazby od zákazníků. Tyto teoretické koncepty jsou aplikovány na praktický příklad návrhu služby bezvodého mytí aut. Prostřednictvím dotazníku distribuovaného různými kanály, včetně mycích stanic v Praze a Facebookových skupin automobilových nadšenců, byla získána cenná data od 140 respondentů, přičemž 23 z nich vyjádřilo zájem o službu a zanechalo své e-mailové adresy na waitlistu. Výsledky potvrzují potenciál podnikatelského nápadu a poskytují cenné poznatky pro tvorbu hodnotové nabídky a další rozvoj služby.
Klíčová slova: ověření podnikatelského nápadu; zákaznický výzkum; vývoj nového produktu (NPD)
Název práce: Customer Research as a Method of Validating a Business Idea
Autor(ka) práce: Yanovich, Darya
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Andera, Michal
Oponenti práce: Svobodová, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis examines customer research as a method of validating a business idea, aiming to assess the viability of an idea through customer research. The theoretical part explores various methods of idea validation, highlighting the crucial role of customer input. These theoretical insights are then applied to a practical case: the development of a waterless car wash service. A survey, distributed through multiple channels, including car wash stations in Prague and Facebook groups for car enthusiasts, gathered valuable data from 140 respondents. Of these, 23 expressed interest in the service and provided their email addresses to join a waitlist. The results confirm the potential of the business idea and provide valuable insights for crafting a value proposition and further service development.
Klíčová slova: Business idea validation; customer research; new product development (NPD)

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 4. 2024
Datum podání práce: 21. 8. 2024
Datum obhajoby: 9. 9. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/88994/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: