Green marketing a jeho vliv na spotřební chování u generace Y/Z

Název práce: Green Marketing v kozmetike a jeho vplyv na generáciu Z
Autor(ka) práce: Brtáňová, Emma Mária
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Procházka, Petr
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto bakalárska práca sa zameriava na zelený marketing v kozmetickom priemysle a jeho vplyv na generáciu Z. Práca podrobne skúma stratégie zeleného marketingu, definuje greenwashing a zaoberá sa spotrebiteľským správaním. V praktickej časti bol vykonaný výskum formou dotazníka, ktorý analyzoval povedomie a názory respondentov na zelený marketing, ich postoje k ekologickým produktom a vplyv zeleného marketingu na nákupné rozhodnutia mladých ľudí.
Klíčová slova: Green Marketing; spotrebiteľské správanie; Generácia Z
Název práce: Green Marketing in Cosmetics and its Impact on Generation Z
Autor(ka) práce: Brtáňová, Emma Mária
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Procházka, Petr
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on green marketing in the cosmetics industry and its impact on Generation Z. The thesis examines green marketing strategies in detail, defines greenwashing and looks at consumer behaviour. In the practical part, a questionnaire survey was conducted to analyse the respondents' awareness and opinions about green marketing, their attitudes towards green products and the impact of green marketing on young people's purchasing decisions.
Klíčová slova: Green Marketing; consumer behaviour; Generation Z
Název práce: Green marketing a jeho vliv na spotřební chování u generace Y/Z
Autor(ka) práce: Brtáňová, Emma Mária
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Procházka, Petr
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se věnuje zelenému marketingu a vlivu tohoto druhu marketingu na chování spotřebitelů. Podrobně popisuje, co je to zelený marketing a jeho složky, a také popisuje negativní část zeleného marketingu - greenwashing. Dále se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem a v poslední teoretické části spotřebitelským chováním. V praktické části byl vytvořen kvantitativní výzkum formou online dotazníku, jehož cílem bylo zjistit povědomí lidí o zeleném marketingu,vedomosti o zeleném marketingu, jaký názor mají tito spotřebitelé na ekologicky šetrné výrobky a vliv zeleného marketingu na nákupní rozhodování mladých lidí.
Klíčová slova: Green Marketing; spotřebitelské chování; Generace Z

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 6. 2023
Datum podání práce: 26. 8. 2024
Datum obhajoby: 9. 9. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/84789/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: