Kolektivní nakupování z pohledu firmy a zákazníka

Název práce: Kolektivní nakupování z pohledu firmy a zákazníka
Autor(ka) práce: Jiráček, Jindřich
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem kolektivního nakupování v České republice, s cílem identifikovat a podrobně analyzovat klíčové faktory, které ovlivňují spokojenost zákazníků s kolektivním nakupováním v České republice, a zhodnotit, jak tyto faktory ovlivňují jejich rozhodování o účasti na těchto platformách. V teoretické části práce jsou definovány teoretické základy e-commerce, kolektivního nakupování, předpokládané determinanty úspěchu a spotřebitelského chování. Následně je proveden kvantitativní a kvalitativní výzkum, který zahrnuje dotazníkové šetření, polostrukturované rozhovory se spotřebiteli a zástupci firem. Pomocí statistických metod jsou zpracována získaná data, přičemž je věnována pozornost identifikaci hlavních proměnných ovlivňujících zákaznickou spokojenost. Práce dále poskytuje praktická doporučení pro firmy působící v oblasti kolektivního nakupování a navrhuje možnosti dalšího výzkumu
Klíčová slova: Kolektivní nakupování; Zákaznická spokojenost; E-commerce; Spotřebitelské chování; Slevové portály
Název práce: Collective shopping from a business and customer perspective
Autor(ka) práce: Jiráček, Jindřich
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis examines the phenomenon of group buying in the Czech Republic, with the aim of identifying and analysing in detail the key factors that influence customer satisfaction with group buying in the Czech Republic and evaluate how these factors influence their decision to participate in these platforms. The theoretical part of the thesis defines the theoretical foundations of e-commerce and the features, group buying, predicted determinants of success and consumer behaviour. Subsequently, quantitative and qualitative research is applied, which includes a questionnaire survey, semi-structured interviews with consumers and company representatives. Using statistical methods, the data obtained are processed, with attention paid to the identification of the main variables affecting customer satisfaction. The thesis also provides practical recommendations for companies operating in the field of group buying and suggests possibilities for further research
Klíčová slova: Group buying; Customer satisfaction; E-commerce; Consumer behaviour; Discount portals

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 4. 2019
Datum podání práce: 31. 8. 2024
Datum obhajoby: 7. 11. 2024
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/69443/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: