Strategická analýza společnosti Zenit, spol. s r.o

Název práce: Strategická analýza společnosti Zenit, spol. s r.o
Autor(ka) práce: Mikšová, Natálie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Štamfestová, Petra
Oponenti práce: Vaculíková, Renata
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je na základě výsledků strategické analýzy navrhnout strategická doporučení pro společnost Zenit, spol. s r.o. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se strategie a představeny nástroje strategické analýzy pro analýzu okolí a vnitřních zdrojů. Mezi tyto nástroje spadá například PESTEL analýza, analýza konkurence, VRIO analýza či finanční analýza. Tyto nástroje jsou následně použity pro identifikaci vnitřních a vnějších faktorů působících na daný podnik v praktické části práce. Součástí praktické části je také charakteristika podniku a jeho činností. V závěru práce je zhodnocena celková pozice společnosti na trhu s využitím SWOT analýzy s doporučeními pro následný rozvoj a posílení tržní pozice.
Klíčová slova: Strategie; konkurence; Porter; mikrookolí; makrookolí; SWOT analýza
Název práce: Strategic analysis of Zenit, Inc
Autor(ka) práce: Mikšová, Natálie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Štamfestová, Petra
Oponenti práce: Vaculíková, Renata
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the bachelor thesis is to propose strategic recommendations for Zenit, Inc. based on the results of the strategic analysis. The theoretical part explains the basic concepts related to strategy and introduces the tools of strategic analysis for analysing the environment and internal resources. These tools include, for example, PESTEL analysis, competitor analysis, VRIO analysis or financial analysis. These tools are then used to identify internal and external factors acting on the company in the practical part of the thesis. The practical part also includes the characteristics of the company and its activities. At the end of the work, the overall position of the company on the market is evaluated using a SWOT analysis and with recommendations for subsequent development and strengthening of the market position.
Klíčová slova: Strategy; competition; Porter; microenvironment; macroenvironment; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 2. 2024
Datum podání práce: 16. 9. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: