Inkluzivní marketing a jeho dopad na image značek v kosmetickém odvětví

Název práce: Inclusive marketing and its impact on brand image in cosmetics industry
Autor(ka) práce: Tůmová, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Escobar Rios, Andrea
Oponenti práce: -
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Inclusive marketing has gained its significance in the recent years as many consumers have started to pay more attention to the advertising content of brands. This thesis aims to describe the impact of inclusive marketing on brand image within cosmetics industry in the Czech Republic as there has not been conducted sufficient research on the Czech market. The theoretical framework discusses the concepts based on existing literature. The practical part describes the methodology and presents the data obtained from the primary quantitative research. The findings are discussed in terms of consumers' awareness, perception, expectations and attitude as well as potential implications for brands. Moreover, thesis limitations and suggestions for further research are included at the end.
Klíčová slova: Inclusive marketing; Brand image; Cosmetics industry; Inclusion awareness; Perception of inclusivity; Consumers' expectations; Consumers' attitude
Název práce: Inkluzivní marketing a jeho dopad na image značek v kosmetickém odvětví
Autor(ka) práce: Tůmová, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Escobar Rios, Andrea
Oponenti práce: -
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Inkluzivní marketing nabyl v poslední letech na významu, protože mnoho spotřebitelů začalo věnovat větší pozornost reklamnímu obsahu značek. Cílem této práce je popsat vliv inkluzivního marketingu na image značek v kosmetickém odvětví v České republice, protože na českém trhu nebyl dosud proveden dostatečný výzkum. Teoretická část je zaměřena na koncepty vycházející z dostupné literatury. Praktická část popisuje metodologii a prezentuje data získaná z primárního kvantitativního výzkumu. Zjištěná data jsou diskutována z hlediska povědomí spotřebitelů, jejich vnímání, očekávání a postoje, také jsou diskutovány potenciální důsledky pro značky. Limitace a návrhy pro další výzkum se nacházejí na konci práce.
Klíčová slova: Inkluzivní marketing ; Image značek; Kosmetické odvětví; Povědomí o inkluzi; Vnímání inkluze; Očekávání spotřebitelů; Postoj spotřebitelů

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 9. 2023
Datum podání práce: 6. 12. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: