Vnímání reklamy vybrané společnosti na sociálních sítích

Název práce: Vnímání reklamy vybrané společnosti na sociálních sítích
Autor(ka) práce: Morávková, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Pechač, Vojtěch
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se věnuje tématu vnímání reklamy vybrané společnosti na sociálních sítích. Hlavním cílem práce bylo postihnout vnímání reklamy společnosti za pomocí odkrytí jejích spotřebitelských segmentů a primární analýzy dat. Dle dat MML – TGI od společnosti Median byly odkryty 4 segmenty vybrané společnosti. Pomocí kvalitativního výzkumu byly navrhnuty konkrétní kroky, které by vedly k vyšší efektivitě marketingu na sociálních sítích. Poslední část práce byla věnována navržení komunikačních linií pro jednotlivé segmenty spotřebitelů.
Klíčová slova: reklama na sociálních sítích; influencer marketing; segmentace trhu; Online marketing; Aktin
Název práce: Perception of the Selected Company's Advertising on Social Media
Autor(ka) práce: Morávková, Lenka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Pechač, Vojtěch
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Master ́s thesis focuses on the topic of the perception of the selected company's advertising on social media. The main objective of the study was to capture the perception of the company's advertising by identifying its consumer segments and performing a primary analysis of the data. Based on MML – TGI data from Median, four segments of the selected company were identified. Using qualitative research, specific steps were proposed to enhance the effectiveness of marketing on social media. The final part of the thesis was dedicated to designing communication strategies for each consumer segment.
Klíčová slova: Social Media Advertising; Online Marketing; Influencer Marketing; Aktin; Market Segmentation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 6. 2024
Datum podání práce: 13. 12. 2024
Datum obhajoby: 28. 1. 2025
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/88750/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: