Nation branding of Kazakhstan among international stakeholders

Název práce: Nation branding of Kazakhstan among international stakeholders
Autor(ka) práce: Tskhe, Yekaterina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: San José Iglesias, Rafael
Oponenti práce: Martínez Pantoja, Yadira Ixchel
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The thesis provides a comprehensive analysis of Kazakhstan's branding efforts and their impact on international perceptions. Through a mixed-methods approach, including in-depth interviews with experts and a survey of international stakeholders, the research within this thesis identifies key elements influencing Kazakhstan's nation brand, such as cultural heritage, economic development, political stability, and international relations. The main added value of this thesis are practical insights for policymakers, branding strategists, and international relations experts, highlighting the need for a sophisticated and strategic approach to nation branding. By understanding the successes and pitfalls of Kazakhstan's nation branding efforts, valuable lessons can be drawn that are applicable to other nations with similar goals or challenges.
Klíčová slova: Kazakhstan; Nation branding; International Relations; Cultural Identity
Název práce: Nation branding of Kazakhstan among international stakeholders
Autor(ka) práce: Tskhe, Yekaterina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: San José Iglesias, Rafael
Oponenti práce: Martínez Pantoja, Yadira Ixchel
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato diplomová práce poskytuje komplexní analýzu snah Kazachstánu o budování značky a jejich dopadu na mezinárodní vnímání. Prostřednictvím smíšené metodologie, zahrnující hloubkové rozhovory s odborníky a průzkum mezi mezinárodními zainteresovanými stranami, identifikuje výzkum v této práci klíčové body, ovlivňující národní značku Kazachstánu, jako jsou kulturní dědictví, hospodářský rozvoj, politická stabilita a mezinárodní vztahy. Hlavní přidanou hodnotou této diplomové práce jsou praktické poznatky pro tvůrce politik, strategisty v oblasti budování značky a odborníky na mezinárodní vztahy, které přibližují sofistikovaný a strategický přístupu k budování národní značky. Pochopením úspěchů a úskalí snah Kazachstánu o budování národní značky lze získat cenné poznatky, které jsou použitelné i pro jiné země s podobnými cíly nebo výzvami.
Klíčová slova: Branding národa; Mezinárodní vztahy; Kulturní identita; Kazachstán

Informace o studiu

Studijní program / obor: International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 9. 2023
Datum podání práce: 25. 4. 2025
Datum obhajoby: 2025

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: