-

Thesis title: Internetový marketing
Author: Dudek, Martin
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Kubešová, Vlasta
Opponents: Zlonická, Helena
Thesis language: Česky
Abstract:
Tématem této práce je internetový marketing a perspektivy jeho růstu v České republice v porovnání se světem. Je zde popsána tvorba kvalitního projektu internetového marketingu. Obsahem práce jsou jednotlivé části projektu, na které by se nemělo zapomínat, ať už se jedná o správnou analýzu projektu, o skladbu kvalitního webu, či o měření výsledků kampaně pro posouzení jeho úspěšnosti. Práce zahrnuje jednotlivé metody, které se používají pro propagaci webových stránek, jde tedy především o bannerovou reklamu, PPC reklamu, optimalizaci pro vyhledávače, linkbuilding, atd. Obsahuje porovnání jednotlivých metod, příklady využití v Česku a nastínění výhod a nevýhod jednotlivých nástrojů.
Keywords: efektivita marketingu; marketingová analýza; kvalitní web; bannerová reklama; SEO; internetový marketing

Information about study

Study programme: Aplikovaná informatika/Informatika
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Informatics and Statistics
Department: Department of Systems Analysis

Information on submission and defense

Date of assignment: 18. 12. 2006
Date of submission: 1. 1. 2007
Date of defense: 23. 1. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/4320/podrobnosti

Files for download

    Last update: