Complaint analyse in Black and Decker

Thesis title: Analýza reklamací ve společnosti Black and Decker
Author: Zrůstová, Pavla
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Hůlová, Marie
Opponents: Chvojková, Helena
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V první části je provedena jednoduchá analýza přijtaých reklamací v letech 2005 - 2008. Cílem analýzy je nalezení nejproblematičtějších míst v systému managementu jakosti z pohledu reklamací. V druhé části jsou řešeny jednotlivé reklamace, které společnost Black and Decker přijala v roce 2008. Výsledkem práce je stanovení návrhů a opatření pro zlepšování celého managementu jakosti ve společnosti.
Keywords: zlepšování; analýza; reklamace
Thesis title: Complaint analyse in Black and Decker
Author: Zrůstová, Pavla
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Hůlová, Marie
Opponents: Chvojková, Helena
Thesis language: Česky
Abstract:
This thesis is divided into two parts. First part includes simple analyse of recieved complaints in 2005 - 2008. Target of this tehsis is finding of the most problematic places in system of quality management by the way of complaints. In second part are solved individual complaints taken in 2008. Effect of this thesis is formulation of proposals and actions for improvement of whole quality management system in Black and Decker.
Keywords: improvement; analyse; complaint

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 29. 2. 2008
Date of submission: 31. 3. 2009
Date of defense: 26. 5. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/19162/podrobnosti

Files for download

    Last update: