Hewlett-Packard - communication strategy

Thesis title: Komunikační strategie firmy Hewlett-Packard
Author: Janáčková, Alžběta
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Rákosníková, Hana
Thesis language: Česky
Abstract:
Nejprve jsou v obecne části práce podrobně rozebrány jednotlivé složky marketingového a komunikačního mixu, následuje podpora v místě prodeje obecně a v České republice. V praktické části práce je představena americká IT společnost Hewlett-Packard, její komunikační strategie, přičemž nejvíce pozornosti je soustředěno na podporu v místě prodeje a koncept Store in Store.
Keywords: Podpora v místě prodeje; Store in Store; Komunikační strategie
Thesis title: Hewlett-Packard - communication strategy
Author: Janáčková, Alžběta
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Rákosníková, Hana
Thesis language: Česky
Abstract:
First part of the thesis is focused on definition of marketing and communication mix,follows definition of point of purchase and sale and the situation in Czech republic. Second part describes the Hewlett-Packard company, its communication strategy with the view to point of purchase and Store in Store concept.
Keywords: Store in Store; Point of sale; Communication strategy

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 15. 12. 2008
Date of submission: 1. 6. 2009
Date of defense: 15. 9. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/17719/podrobnosti

Files for download

    Last update: