Kaufland and its access to customers

Thesis title: Kaufland a jeho přístup k zákazníkům
Author: Rokosová, Kateřina
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Khelerová, Vladimíra
Opponents: Turnerová, Lenka
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce pojednává o významu zákazníka pro firmu Kaufland Česká republika. Teoretická část práce obsahuje stručný popis obchodu, maloobchodních jednotek a charakteristiku zákazníka. V praktické části se zaměřuje na firmu Kaufland. Konkrétněji na chod Zákaznického oddělení. V této části rovněž analyzuje určité činnosti Zákaznického oddělení, například počet vyřízených hovorů nebo složení stížností a připomínek.
Keywords: Zákazník; Zákaznické oddělení; Kaufland
Thesis title: Kaufland and its access to customers
Author: Rokosová, Kateřina
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Khelerová, Vladimíra
Opponents: Turnerová, Lenka
Thesis language: Česky
Abstract:
The thesis is focused on the importance of a costumer for the company Kaufland Czech Republic. The theoretical part includes breef description of trade, retail units and characteristics of a costumer. The practical part concentrates on Kaufland as a company, to be concrete on run of Customer department. There is an analysis of a certain activity of customer department as well, for example number of phone calls that has been solved or the consistence of received complaints and suggestions.
Keywords: Kaufland; Customer; Customer department

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 18. 11. 2008
Date of submission: 20. 12. 2008
Date of defense: 16. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/16594/podrobnosti

Files for download

    Last update: