Customers' segmentation - case study (T-Mobile Czech Republic, a.s.)

Thesis title: Segmentace zákazníků (konkrétní příklad)
Author: Kiseleva, Daria
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato práce popisuje segmentaci, její hlavní kritéria a koncepty. Také jsou v práci popsané různé metody a techniky segmentování. Taktéž je zde uveden konkrétní příklad společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s., jak a podle jakých kritérií používá segmentaci v praxi.
Keywords: zákazník; cílová skupina; segmentace
Thesis title: Customers' segmentation - case study (T-Mobile Czech Republic, a.s.)
Author: Kiseleva, Daria
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
This paper describes the segmentation, its main criteria and concepts. Also the work of the various methods and techniques of sectioning are described. In addition there is a concrete example of T-Mobile Czech Republic, how and under what criteria it uses segmentation in practice.
Keywords: marketing; consumers; segmentation

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 17. 11. 2008
Date of submission: 15. 1. 2009
Date of defense: 15. 6. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/16571/podrobnosti

Files for download

    Last update: