-

Thesis title: Regulace reklamy
Author: Krásová, Petra
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Bursíková, Marcela
Opponents: Mottlová, Libuše
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce podává přehled o právní a etické regulaci reklamy v České republice a rovněž seznamuje s výsledky výzkumu "Postoje české veřejnosti k reklamě". Právní úprava je rozdělena na část veřejnoprávní a soukromoprávní, přičemž v rámci každé části seznamuje s nejdůležitějšími právními předpisy regulujícími obsah reklamního sdělení. V rámci etické regulace práce seznamuje s činností Rady pro reklamu a především s projednáváním stížností.
Keywords: -

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 6. 6. 2006
Date of submission: 6. 6. 2006
Date of defense: 19. 6. 2006
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3184/podrobnosti

Files for download

    Last update: